Dział: INTERNET

Dodano: Luty 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

News UK zachęca reklamodawców: publikujcie facebookowe reklamy na naszych łamach

Pixabay

Brtyjski wydawca News UK wpadł na oryginalny pomysł konkurowania z Facebookiem. Zachęca reklamodawców do publikowania facebookowych reklam na łamach serwisów internetowych jak The Sun i The Times - informuje Digiday. 

Propozycja News UK jest możliwa do zrealizowania dzięki narzędziu umożliwiającemu reklamodawcom publikację ogłoszenia dokładnie w takiej samej formie i formacie, jak na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Po skorzystaniu z narzędzia, replika reklamy na którejś z platform społecznościowych zostanie przeskalowana i dopasowana do miejsc reklamowych na mobilnej stronie The Times oraz na mobilnej i desktopowej wersji strony The Sun. Wysokość reklamy musi być różna, w zależności od formy socialmediowego postu: czy jest to wideo, zwykły obraz, czy tekst na Twitterze. Użytkownicy mogą polubić lub sujbskrybować reklamowy komunikat.

Podobno już dwóch dużych reklamodawców z branży modowej i mediowej korzysta z tego narzędzia, ale News UK nie podaje ich marek. Wydawca chwali się natomiast, że może zaoferować swoim reklamodawcom nawet 80 mln odsłon we wszystkich swoich serwisach. 

"Biorąc pod uwagę wszystkie wątpliwości co do wizerunku reklamowanych marek w środowiskach, w których są one narażone na obecność wśród nieprawdziwych i kłamliwych informacji, nasze narzędzie może rozwiązywać ten problem - marki mogą pojawiać się w bezpiecznym dla siebie otoczeniu" - skomentowała dla serwisu Digiday Rebecca Reeve-Kendall odpowiedzialna za strategię socialmediowe News UK

 

(MM, 23.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.