Dział: PRASA

Dodano: Luty 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Książki” przepraszają za żart o Pameli Anderson

(fot. materiały prasowe)

Redakcja pisma „Książki. Magazyn do czytania” przeprosiła za pośrednictwem mediów społecznościowych za wymowę jednej z notek opublikowanych w najnowszym numerze.

W magazynie w rubryce „Plotki z wyższej półki” zamieszczane są informacje luźno powiązane ze światem literackim. W pierwszym tegorocznym numerze pismam opublikowano w notkę „Króliczek w świecie cyfrowego aktywizmu”. Dotyczy ona obecności - znanej głównie z roli w „Słonecznym patrolu” - Pameli Anderson na premierze książki „Women, Whistblowing, WikiLeaks”. Na końcu notki pada pytanie: „Czyżby niezniszczalna Pam zamierzała powołać do życia ruch obrończyń prawa do silikonu?”. 

W piątek po południu redakcja zamieściła na Facebooku post o takiej treści:

 

 

Press

Od najnowszego numeru, który ukazał się 20 lutego br., „Książki” zmieniły cykl wydawniczy z kwartalnika na dwumiesięcznik. 

 

 

(PAZ, 23.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PRASA

Dodano: Luty 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Washington Post" stworzył serial dokumentalny o dziennikarstwie

Rosyjscy hakerzy, polityczne wpływy, fake newsy - w jaki sposób wydawcy w dzisiejszych czasach mogą udowodnić, że dostarczane przez nich materiały dziennikarskie są wiarygodne, starannie przygotowane i wolne od politycznych wpływów? "Washington Post" postanowił przygotować wieloodcinkowy serial wideo "Jak być dziennikarzem?".

"Washington Post" postanowił walczyć z problemem braku zaufania do mediów poprzez przygotowanie serii krótkich filmów na temat tego, jak wygląda dziennikarstwo w redakcji WP i postawienie dziennikarzy gazety w świetle jupiterów. Dziennikarze "Washington Post" omawiają przed kamerami wszystko, co wiąże się z dziennikarstwem, m.in. prawo do informacji lub jak się zachować, gdy informator pragnie zachować anonimowość.

Kilkuminutowe odcinki publikowane są w odstępach miesięcznych zarówno na stronie internetowej, jak również w serwisie YouTube, gdzie filmy typu "How to" cieszą się wyjątkową popularnością. Jak dotąd powstały trzy odcinki, każdy z nich miał ok. 2-3 tys. odsłon na YouTubie.

 "Spotykamy się z dużą ciekawością wśród różnych osób na temat tego, co jest prawdziwym dziennikarstwem. Wolimy to pokazać niż opisywać. Patrząc na pokolenie Instagramu i Snapchata, wierzymy, że można w ten sposób promować przejrzystość i naszą szkołę dziennikarstwa" - twierdzą osoby odpowiedzialne za projekt w "Washington Post".

 

 

(MM, 23.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo