Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Schweppes rusza z parasolową kampanią reklamową Oranginy

Firma Schweppes rozpoczęła wielokanałowe działania dla marki Orangina.

„Każdy sposób jest dobry, by wstrząsnąć Oranginą” – to hasło tegorocznej, parasolowej komunikacji Oranginy. Główną osią kampanii jest 30-sekundowy spot na platformy VoD, 8-sekundowe billboardy sponsorskie do telewizji i 6-sekundowe spoty do YouTube i mediów społecznościowych. Kampanii w mediach towarzyszy komunikacja w punktach sprzedaży, planowana jest również aktywacja konsumencka we współpracy z siecią Multikino.

Za strategię, ideę komunikacyjną i kompleksową realizację kampanii odpowiedzialna jest H2O Creative, a za planowanie i zakup mediów WaveMaker. Kampania potrwa do końca maja br. 

(AMS, 23.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.