Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 22, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Ziobroń i Adam Burak nie zarządzają już marketingiem Grupy Energa

Anna Ziobroń, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji Grupy Energa SA, oraz Adam Burak, wicedyrektor departamentu marketingu i komunikacji firmy -  przestali pełnić w środę 21 lutego dotychczasowe funkcje. Powody ich odwołania nie są znane, nie wiadomo także, kto ich zastąpi.

Adam Kasprzyk, rzecznik Grupy Energa, informuje, że obowiązki Anny Ziobroń i Adama Buraka do czasu powołania nowych szefów marketingu pełnią wyznaczone osoby z tego działu. Nie podaje ich nazwisk. - Ciągłość funkcjonowania firmy i wszystkich realizowanych projektów zostanie zachowana - zapewnia Kasprzyk.
Adam Burak pracował w Grupie Energa tylko kilka miesięcy - to trzecia spółka skarbu państwa, z którą był związany w ostatnim czasie. W marcu 2017 roku zastąpił Martę Życińską na stanowisku dyrektora biura marketingu PZU, ale już w lipca 2017 roku został dyrektorem ds. marketingu i komunikacji Grupy Lotos SA. Stamtąd przeszedł do marketingu Grupy Energa.
Anna Ziobroń wcześniej przez 10 lat prowadziła własną agencję marketingu i PR -  PioV.

(AMS, 22.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar Media: w styczniu wydatki na reklamę wzrosły o 1,23 proc.

Pixabay

W styczniu 2018 roku firma Aflofarm Farmacja Polska na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) wydała 238,2 mln zł. Jest liderem wydatków reklamowych. Według danych cennikowych Kantar Media (bez uwzględnienia rabatów) Aflofarm wydał o 3,42 proc. więcej, niż w styczniu ub.r. W sumie reklamodawcy wydali w styczniu br. 2,126 mld zł (wzrost o 1,23 proc.). 

Drugie miejsce pod względem wydatków na reklamę zajmuje Lidl – 53,1 mln zł (wzrost o 32,01 proc.), a trzecie Natur Produkt Zdrovit – 52,6 mln zł (wzrost o 53,9 proc.). 

Firma Terg ograniczyła wydatki na reklamę o 5,53 proc., do 45,7 mln zł. Dalej w zestawieniu jest USP Zdrowie – 43,2 mln zł (wzrost o 30,72 proc.). 

Najchętniej kupowano reklamy w telewizji - reklamodawcy przeznaczyli na ten cel 918,4 mln zł (wzrost o 4,47 proc.). Na reklamę w radiu wydano 559,4 mln zł (wzrost o 8,3 proc.). Początek roku pokazuje, że firmy chętniej niż rok temu promują się w magazynach. Na reklamę w nich w styczniu br. wydano 311,1 mln zł (wzrost o 10,35 proc.). Zwiększyły się też wydatki na reklamę w gazetach – o 8,98 proc., do 96,3 mln zł. Spadły natomiast wydatki na reklamę zewnętrzną – o 7,42 proc., do 120,7 mln zł. Na indoor przeznaczono 9,4 mln zł (wzrost o 35,39 proc.). Kantar Media nie liczy reklamy w kinach. 

 

 

(IKO, 23.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo