Dział: PRASA

Dodano: Luty 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Domagalik rozpoczyna współpracę z Kustra Group

Małgorzata Domagalik w oby magazynach będzie przeprowadzać rozmowy (fot. materiał prasowy)

Małgorzata Domagalik będzie robić wywiady z przedstawicielami świata kultury dla kwartalnika "L'officiel Polska" oraz półrocznika "L'officiel Hommes Polska" (Kustra Group).

Na łamach "L'officiel Polska" Małgorzata Domagalik będzie rozmawiać z wpływowymi mężczyznami, z kolei w "L'officiel Hommes Polska" będą publikowane zapisy jej spotkań z kobietami: pisarkami, artystkami, reżyserkami, biznesmenkami.

"L'Officiel Hommes Polska" ma zadebiutować na rynku w marcu 2018 roku w nakładzie 30 tys. egz. Redaktorem naczelnym i wydawcą będzie Sebastian Kustra. "L'officiel Polska" jest obecny na polskim rynku od 24 października 2016 roku. Jego redaktor naczelną jest Ewelina Kustra.

Przypomnijmy, że Małgorzata Domagalik podpisała także umowę z wydawnictwem Edipresse Polska na dwanaście imprez z jej udziałem z cyklu "MasterClass - sztuka konwersacji". Pierwsza rozmowa z aktorem i reżyserem Andrzejem Sewerynem okazała się sukcesem, będą kolejne.

(JOK, 20.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Luty 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niemcy coraz bardziej ufają mediom

(fot. pixabay.com)

Według badań Instytutu Publicystyki Uniwersytetu Gutenberga w Moguncji (Mainz) po raz pierwszy od wielu lat wśród Niemców maleje liczba osób, które nie ufają mediom.

W 2017 r. zaledwie 17 proc. uczestników długoterminowego badania zadeklarowało brak zaufania do materiałów publikowanych przez wydawców na ważne tematy (np. zdrowie, polityka, ekologia). Rok wcześniej grupa ta wynosiła 22 proc. Równocześnie 42 proc. respondentów deklarowało w 2017 r. pełne zaufanie do tego rodzaju informacji.

Jako najbardziej zaufane źródła informacji, uczestnicy badania wskazywali nadawców publicznych - 72 proc. określiło je jako "raczej godne zaufania" lub "bardzo godne zaufania". Na drugim miejscu znalazły się dzienniki (wskazało je 66 proc. badanych).

Na samym dole listy znalazły się tabloidy, którym ufało tylko 9 proc. badanych.

W konfrontacji ze sformułowaniem: "niemiecka opinia publiczna jest systematycznie okłamywana przez media", 56 proc. respondentów nazwała je "raczej nieprawdziwym" lub "całkowicie nieprawdziwym" (w 2016 r. podobne zdanie miało 44 proc. badanych).

40 proc. badanych uważa, że dziennikarze powinni móc pisać o wszystkim bez jakichkolwiek ograniczeń, a jedna trzecia respondentów - że dziennikarze nie mają obowiązku sprawdzania prawdziwości produkowanych przez siebie treści. Ponad 10 proc. zapytanych wierzy, że dziennikarze muszą otrzymywać pozwolenie od zwierzchników zanim cokolwiek opublikują.

(MM, 20.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo