Dział: INTERNET

Dodano: Luty 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amazon, Google i Twitter chcą praw do meczów NFL

(fot. geralt / pixabay.com)

Koncerny internetowe Amazon, Google i Twitter oraz gigant telekomunikacyjny Verizon ubiegają się o cyfrowe prawa do transmitowania meczów futbolowej ligi NFL.

Pakiet obejmuje bezpośrednie transmisje z 11 czwartkowych spotkań NFL. Jak podaje agencja informacyjna Bloomberg, z rywalizacji o przejęcie tego pakietu na wcześniejszym etapie wycofał się Facebook.

Na początku lutego br. koncern medialny 21st Century Fox nabył prawa telewizyjne do transmitowania spotkań ligi futbolowej NFL.

Umowa między Fox Sports (sportowe ramię 21st Century Fox) a ligą NFL została zawarta na okres pięciu lat, a jej wartość szacowana jest na 3,3 mld dol.

(LL, 20.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Izabela Malinowska i Anna Wójcik dołączyły do zespołu accountów LifeTube

Izabela Malinowska i Anna Wójcik (fot. materiały prasowe)

Sieć partnerska LifeTube wzmacnia obszar odpowiadający za obsługę kanałów gamingowych i muzycznych. Do firmy dołączyły Izabela Malinowska i Anna Wójcik.

Izabela Malinowska została account managerem w dziale gamingowym, gdzie zajmie się współpracą z agencjami, domami mediowymi i klientami bezpośrednimi. Do jej zadań należy monetyzacja kanałów twórców z kategorii gaming i technologie, ze szczególnym uwzględnieniem e-sportu oraz projektów niestandardowych. Malinowska ma doświadczenie w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL. Przez ostatnie trzy lata była związana z domem produkcyjnym FoszerSawicki (jako producent odpowiadała za kompleksową obsługę klientów z sektora ATL i BTL). Wcześniej współpracowała m.in. z Socializer, Lubię To, Nextwebmedia.
Anna Wójcik jako senior account manager - music odpowiada w LifeTube za rozwój oferty kanałów muzycznych, ich optymalizację i monetyzację. Wcześniej zarządzała wytwórnią Prosto Label.

(IKO, 21.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo