Dział: INTERNET

Dodano: Luty 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marquard Media Polska z nowym działem social media newsroom

(fot. pixabay.com)

Wydawnictwo Marquard Media Polska utworzył nowy dział - social media newsroom. Szefową została Zuzanna Osmólska.

Nowy dział zajmie się obsługą serwisów Marquard Media Polska w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook) oraz tworzeniem treści viralowych. Poza tym w ramach newsroomu powstał zespół video. Szefową została Zuzanna Osmólska, która przeszła do Marquard Media Polska z Wirtualnej Polski. Koordynatorem zewnętrznym jest Filip Cieślak, niezależny social media consulting.

Ponadto w serwisie Hotmoda.pl trwają testy tekstów z galeriami produktów, które prowadzą użytkowników bezpośrednio do internetowych sklepów. Jeśli testy wypadną korzystnie, takie rozwiązanie zacznie być testowane w serwisie HarpersBazaar.pl.
Wydawnictwo Marquard Media Polska w dziale mężczyźni ma serwisy: Esquire.pl, Playboy.pl, CKM.pl, Autostuff.pl; w dziale gwiazdy i plotki będą Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl; w dziale moda, uroda i fitness mają być Boska.pl, Hotmoda.pl, Voyage.pl, HarpersBazaar.pl; w dziale kobiety i rodzina będą Cosmopolitan.pl, Joy.pl, Milionkobiet.pl, SuperMamy.pl, Shape.pl.

(JOK, 20.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amazon, Google i Twitter chcą praw do meczów NFL

(fot. geralt / pixabay.com)

Koncerny internetowe Amazon, Google i Twitter oraz gigant telekomunikacyjny Verizon ubiegają się o cyfrowe prawa do transmitowania meczów futbolowej ligi NFL.

Pakiet obejmuje bezpośrednie transmisje z 11 czwartkowych spotkań NFL. Jak podaje agencja informacyjna Bloomberg, z rywalizacji o przejęcie tego pakietu na wcześniejszym etapie wycofał się Facebook.

Na początku lutego br. koncern medialny 21st Century Fox nabył prawa telewizyjne do transmitowania spotkań ligi futbolowej NFL.

Umowa między Fox Sports (sportowe ramię 21st Century Fox) a ligą NFL została zawarta na okres pięciu lat, a jej wartość szacowana jest na 3,3 mld dol.

(LL, 20.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo