Dział: RADIO

Dodano: Luty 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mariusz Infulecki odszedł z polonijnego Polskiego Radia Chicago

Mariusz Infulecki (screen z YouTube.com)

Mariusz Infulecki po półtora roku pracy w polonijnym Polskim Radiu Chicago wraca do Polski.

- Pojawiły się nowe propozycje zawodowe, których na razie nie chciałbym zdradzać - informuje Mariusz Infulecki. W Polskim Radiu Chicago współprowadził poranną audycję i był gospodarzem popołudniowego programu. Wcześniej przez ponad dwa lata związany był z radiową Czwórką - najpierw jako współprowadzący, a potem prowadzący poranek. Przed przyjściem do Polskiego Radia był producentem kreatywnym programu Kuby Wojewódzkiego i Mikołaja Lizuta pt. "Książę i żebrak" w Rock Radiu, a także audycji prowadzonych przez Kubę Wojewódzkiego i Michała Figurskiego w Esce Rock i Antyradiu.

(KOZ, 20.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: RADIO

Dodano: Luty 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podcast "The Daily" trafi do publicznego radia

(fot. pixabay.com)

Od kwietnia 2018 r. jeden z najpopularniejszych codziennych podcastów produkowanych przez "New York Times" - "The Daily" - pojawi się w nowej formie na antenie amerykańskiego radia publicznego.

Podcast, który przygotowywany jest przez Michaela Barbaro, dziennikarza "New York Times", już teraz ma 4,5 mln unikalnych słuchaczy miesięcznie. Nagrania dostępne są na stronie internetowej "NYT" i w aplikacji mobilnej.

Każdy odcinek trwa około 20 minut i udostępniany jest codziennie od godziny 6 rano. Emisja w amerykańskim radiu będzie miała miejsce wieczorami. Radiową wersję "The Daily" również poprowadzi Barbaro ze swoim zespołem i będzie ona 10 minut dłuższa od podcastu.

(MM, 20.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo