Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Baza abonentów UPC zmalała, ubyło klientów usługi telefonicznej

(fot. pixabay.com)

Operator kablowy UPC Polska na koniec 2017 roku miał 1,435 mln abonentów - o 0,3 proc. mniej niż na koniec 2016 roku.

Z danych operatora wynika, że z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec ub.r. 1,024 mln abonentów (o 1,9 proc. więcej), telewizji analogowej – 188,8 tys. (o 9,9 proc. mniej), internetu – 1,14 mln (o 3,1 proc. więcej), a telefonii – 629,9 tys. (o 0,7 proc. mniej).

Abonenci UPC Polska mieli wykupionych łącznie 2,982 mln usług (wzrost o 1 proc.), a w zasięgu operatora znajdowało się 3,354 mln gospodarstw domowych (wzrost o 6,2 proc.).

(KOZ, 15.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.