Baza abonentów UPC zmalała, ubyło klientów usługi telefonicznej
15.02.2018, 12:01
(fot. pixabay.com)
Operator kablowy UPC Polska na koniec 2017 roku miał 1,435 mln abonentów - o 0,3 proc. mniej niż na koniec 2016 roku.
Z danych operatora wynika, że z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec ub.r. 1,024 mln abonentów (o 1,9 proc. więcej), telewizji analogowej – 188,8 tys. (o 9,9 proc. mniej), internetu – 1,14 mln (o 3,1 proc. więcej), a telefonii – 629,9 tys. (o 0,7 proc. mniej).
Abonenci UPC Polska mieli wykupionych łącznie 2,982 mln usług (wzrost o 1 proc.), a w zasięgu operatora znajdowało się 3,354 mln gospodarstw domowych (wzrost o 6,2 proc.).
(KOZ, 15.02.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter