Jerzy Dudek w kampanii Heinekena - „Poczuj legendarne emocje”
Jerzy Dudek w filmowym spocie Heinekana (fot. materiały prasowe)
Najnowszy spot reklamowy marki Heineken „Poczuj legendarne emocje” przenosi futbol w świat kina - Jerzy Dudek stacza w nim pojedynek.
Dudek rozprasza swojego rywala w sposób znany z finałowego meczu w Stambule z 2005 roku (po serii rzutów karnych przeciwko Milanowi jego FC Liverpool zdobył puchar Ligi Mistrzów). Od 2005 roku partnerem rozgrywek jest Heineken. Upamiętniając wyczyn Dudka z 2005 roku, firma przygotowała pierwszą w całej historii marki limitowaną edycję opakowań dedykowaną jednemu bohaterowi. Puszki z wizerunkiem Jerzego Dudka trafią do sklepów w marcu br. i będą dostępne jedynie na terenie Polski. Za projekt opakowania odpowiada agecnja Global Shopper Marketing.
Element kampanii pod hasłem „Poczuj legendarne emocje” stanowi także loteria konsumencka trwająca do końca czerwca. W codziennych losowaniach będzie można wygrać: wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów i Superpucharu Europy, Playstation 4 Pro z zestawem VR oraz 30 piłek z autografem Jerzego Dudka. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę Heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki.
Spot z udziałem Jerzego Dudka przygotowała agencja Publicis Italy, a wyreżyserował go Fredrik Bond. Za produkcję odpowiada Sonny London, za postprodukcję MPC London. Komunikację w digital i social media prowadzi 2012 Agency. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, wsparcie PR zapewnia agencja Roots.
(AMS, 14.02.2018)