Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W wiosennej ramówce Dwójki pojawi się "Big Music Quiz"

"Big Music Quiz" to format firmy Endemol Shine (screen YouTube.com)

TVP 2 szykuje do wiosennej ramówki nowy teleturniej muzyczny "Big Music Quiz".

Będzie to polska wersja formatu firmy Endemol Shine, który w 2016 roku zadebiutował w Australii. W teleturnieju rywalizują celebryci. Dotychczas powstały edycje m.in. we Francji, Włoszech, Niemczech i Hiszpanii.

"Big Music Quiz" zadebiutuje prawdopodobnie 4 marca. Dwójka planuje emisję programu w niedziele o godz. 20. W tym paśmie antena będzie konkurować m.in. z talent show "MasterChef Junior" w TVN i serialem "Blondynka" w TVP 1.

TVP 2 jesienią ub.r. w niedziele o 20 nadawała filmy fabularne.

(KOZ, 09.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czas reklamowy wokół transmisji z igrzysk w TVP wyprzedany

Telewizja Polska sprzedała cały czas reklamowy przy Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Pjongczangu – dowiedział się "Presserwis". Przedstawiciele domów mediowych oceniają, że oferta TVP była sensowna i u innych nadawców trudno było już znaleźć wolne miejsce na reklamy. 

– Zimowe igrzyska olimpijskie są jedną z największych imprez sportowych na świecie. Niegasnące zainteresowanie widzów przyciąga do wydarzenia zarówno reklamodawców, jak i sponsorów – podkreśla Wojciech Kowalczyk, zastępca dyrektora biura reklamy TVP. Jak dodaje, pozytywnie na zainteresowanie sponsorów wpływają dobre wyniki polskich reprezentantów, ale też konkurencje widowiskowe, jak short track, snowboard, zawody big air i klasyczny hokej. – Dzięki temu zainteresowanie komercyjne igrzyskami oceniamy pozytywnie – dodaje Wojciech Kowalczyk.

Telewizji Polskiej udało się wyprzedać wszystkie zasoby przy transmisjach z igrzysk - podobnie jak przed czterema laty podczas olimpiady w Soczi. Z tym że teraz jest ośmiogodzinna różnica czasowa między Warszawą a południowokoreańskim Pjongczangiem i nie ma zawodów w telewizyjnym prime time naszego czasu. Relacje z igrzysk olimpijskich będą od późnych godzin nocnych do ok. godz. 16.

– W zasadzie sprzedało się wszystko wszędzie. W tej chwili w telewizjach raczej nie ma żadnych wolnych zasobów i w tym bym upatrywał trochę źródła sukcesu wyprzedażowego TVP – komentuje Maciej Niepsuj, buying director w domu mediowym MullenLowe MediaHub.

Całkowita wyprzedaż reklam wokół igrzysk nie dziwi Piotra Bieńki, prezesa domu mediowego Codemedia. – Luty staje się coraz popularniejszy wśród reklamodawców. To miesiąc, w którym widownia jest zazwyczaj większa, co wynika z cyklu sezonowego czasu spędzonego przed telewizorem – tłumaczy Bieńko.

W ofercie reklamowej najdroższe są bloki przy transmisji skoków narciarskich – 30-sekundowy spot przy konkursie indywidualnym na normalnej skoczni 10 lutego i na dużej skoczni 17 lutego kosztuje 50 tys. zł (wartość cennikowa, przed rabatami). – Oferta TVP była dość sensowna. Ceny oczekiwane za emisję były rynkowe – ocenia Maciej Niepsuj.

Od 8 do 23 lutego TVP 1 i TVP 2 pokażą łącznie ok. 200 godzin transmisji. Anteny TVP będą transmitować wszystkie występy Polaków i finały konkurencji.

Ze sprzedaży czasu reklamowego przy transmisjach z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi w 2014 roku cztery anteny Telewizji Polskiej uzyskały 27,76 mln zł. Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver w 2010 dały TVP 33,7 mln zł z reklam, a igrzyska w Turynie w 2006 roku - 20,4 mln zł (dane cennikowe Nielsen Audience Measurement, nie uwzględniają rabatów).

(KOZ, 10.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo