Dział: INTERNET

Dodano: Luty 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyło internetowe radio sportowe Weszło FM

W piątek 9 lutego po godz. 16 rozpoczęło nadawanie sportowe radio internetowe Weszło FM, tworzone przez Weszlo.com. ”Będzie u nas wesoło, nie zawsze będzie mądrze” - zapowiedział na antenie twórca Weszlo.com Krzysztof Stanowski.

"9 lutego 2018 rok. Tworzymy historię. Zapraszamy na serwis" - zaczął Dariusz Urbanowicz. „Nie, no żartowałem" - dodał po chwili.

"Pytanie czy nie jest historia wielkiego upadku, wielkich nadziei i jeszcze większego upadku" - mówił Stanowski. "Jedno możemy powiedzieć: będzie u nas wesoło, nie zawsze będzie mądrze, ale jedno drugiego nie wyklucza. Będą szalone relacje z meczów" - zapowiedział.

W dniu debiutu rozgłośnia przewidziała relacje z pierwszych w rundzie wiosennej spotkań Ekstraklasy: Wisła Płock - Górnik Zabrze oraz Zagłębie Lubin - Legia Warszawa. "Stawiamy przede wszystkim na piłkę nożną w wydaniu live" – mówił na początku lutego "Presserwisowi" Krzysztof Stanowski.

W sobotę w ramówce Weszło FM pojawi się m.in. audycja Krzysztofa Stanowskiego ”Stan Futbolu” (wcześniej program oglądać można było w Eleven Sports).

W radiu premiery będą mieć podcasty Aleksandra Wandzla. Naczelny magazynu "Tenisklub" Adam Romer poprowadzi z Arturem Rolakiem magazyn tenisowy "Tenisklub". Na antenie pojawią się także m.in. magazyn o piłkarskich ligach zagranicznych i o klubach polskiej Ekstraklasy: Legii Warszawa i Lechu Poznań. Autorską audycję będzie miał m.in. zawodnik KSW Łukasz "Juras" Jurkowski.

(KOZ, 09.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: prasa

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WP z największą liczbą reakcji w mediach społecznościowych

Pixabay

Wirtualna Polska w styczniu br. miała najwięcej interakcji w mediach społecznościowych – wynika z analizy firmy Storyclash dla "Presserwisu". Najczęściej internauci reagowali na reportaż "Superwizjera" TVN nt. polskich neonazistów.

Badanie uwzględnia aktywność na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube.

Łącznie, jak wyliczył dla "Presserwisu" Storyclash, polskie serwisy informacyjne odnotowały w styczniu 29,9 mln interakcji (reakcji, komentarzy, udostępnień), o 33,7 proc. więcej, niż w grudniu ub.r.

Najwięcej interakcji miała Wirtualna Polska – 2,56 mln (wzrost o 53,9 proc. w stosunku do grudnia ub.r.), Vogule Poland – 2,35 mln (portal pojawił się po raz pierwszy w zestawieniu) i Tvn24.pl – 1,96 mln (wzrost o 29 proc.).

Jeśli chodzi o treści, to najczęściej użytkownicy mediów społecznościowych reagowali na post pt. "Za Hitlera i naszą ojczyznę, ukochaną Polskę" (https://www.tvn24.pl/superwizjer-w-tvn24,149,m/superwizjer-tvn-z-kamera-w-srodowisku-polskich-neonazistow,807953.html) opublikowany 20 stycznia br. przez serwis Tvn24.pl, który odsyła do reportażu dziennikarzy programu "Superwizjer".

W czołówce był również artykuł w Gazeta.pl z 14 stycznia br. pt. "Wyjątkowy gest księdza z Elbląga. Całą tacę oddał do puszki WOŚP"

(GDYJ, 09.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo