Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Siedmiu sponsorów transmisji z igrzysk olimpijskich w TVP

Pixabay

Biuro reklamy Telewizji Polskiej pozyskało siedmiu sponsorów transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu.

Są to: Samsung, PKN Orlen, Polskie Linie Lotnicze LOT, Totalizator Sportowy, Tauron Polska Energia, 4F i Amica.
Samsung jest globalnym sponsorem igrzysk. PKN Orlen jest sponsorem strategicznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Totalizator Sportowy – sponsorem generalnym, 4F – sponsorem kolekcji olimpijskiej, a LOT – oficjalnym przewoźnikiem. Sponsorem PKOl jest także Tauron.
Igrzyska rozpoczynają się w piątek 9 lutego i potrwają do 25 lutego br.

(KOZ, 09.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rynek reklamy zewnętrznej mniejszy o 1,7 proc.

(fot. pixabay.com)

W 2017 roku łączna sprzedaż w segmentach reklamy zewnętrznej, tranzytowej i DOOH wyniosła 484,3 mln zł, co oznacza spadek o 1,7 proc. w porównaniu z 2016 rokiem.

Według analizy Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej i domu mediowego Starcom w samym czwartym kwartale ub.r. prognozowana wielkość rynku OOH w Polsce wyniosła ponad 139,4 mln zł i była wyższa o 5,7 proc. względem tego samego okresu 2016 roku.

Wiodącymi sektorami reklamy OOH były: handel, telekomunikacja, żywność i media.
Prawie 82 proc. udziałów w monitorowanych wydatkach na reklamę OOH w Polsce mają firmy: AMS, Ströer Polska, Cityboard Media i Clear Channel Poland (udział firm AMS i Ströer wyniósł w 2017 ponad 60 proc.). W dalszej kolejności liczącymi się firmami na rynku są Jet Line i Gigaboard. Wśród firm regionalnych wyróżniają się zaś firmy Maik (Lubelskie) i Outdoor3Miasto (Pomorskie).

W 2017 roku wielkość sprzedaży łącznie dla działań i akcji reklamowych wykorzystujących zewnętrzne powierzchnie, jak i wnętrza taboru komunikacji miejskiej wyniosła ponad 35,1 mln zł (wzrost o 1,7 proc.). Wzrosła liczba nośników małego formatu i citylight, spadła zaś liczba nośników średniego i dużego formatu.
Tymczasem łączna wielkość sprzedaży na rynku DOOH wyniosła ponad 26 mln zł (wzrost o 18 proc.).

(IKO, 09.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo