Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom: Orlen i 4F najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami igrzysk

W badaniu świadomości spontanicznej sponsorów Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu najwyższe wskazania miały marki Orlen i 4F.

Dom mediowy Starcom zbadał znajomość oficjalnych partnerów Zimowych Igrzysk w Pjongczangu i sponsorów Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
79 proc. respondentów nie potrafiło wskazać żadnego z oficjalnych sponsorów igrzysk,
którymi są McDonald’s, The North Face, Samsung, Hyundai/Kia Motors, Korean Air, LG, Lotte, Kepco, SK, Posco i KT. Najwięcej spontanicznych odpowiedzi respondentów zebrały polskie marki Orlen (6 proc.) i 4F (4 proc.), chociaż nie są one oficjalnymi sponsorami Igrzysk w Pjongczangu, lecz są związane umowami partnerskimi i sponsoringowymi z Polskim Komitetem Olimpijskim. Dalej w zestawieniu były: Coca-Cola, Lotto, Samsung, Pepsi, Adidas, Visa, Huawei i Nike.
R
espondenci nie potrafili też prawidłowo wymienić marek, które współpracują z Polskim Komitetem Olimpijskim (są to m.in. Orlen, Lotto, Tauron, 4F, LOT, Grupa Luxmed, Deloitte, Columna Medica). 80 proc. ankietowanych nie wskazało żadnej firmy ani marki. W Top 5 wskazań znalazły się jednak cztery marki, które współpracują z PKOl, czyli Orlen, 4F, Lotto i Tauron.
Badanie zostało przeprowadzone w ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna na zlecenie Starcomu, w dniach 19-21 stycznia
br. na reprezentatywnej dla Polski grupie internautów.

(IKO, 09.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.