Dział: PRASA

Dodano: Luty 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"NYT" zarabia ponad miliard dolarów rocznie na prenumeracie

(fot. Pixabay)

Wydawnictwo New York Times Company ogłosiło, że jego wpływy z tytułu prenumeraty przekroczyły w ub.r. poziom 1 mld dol.

Nowojorskie wydawnictwo przyznało, że za duży wzrost w tym obszarze (19 proc. rok do roku) odpowiada rosnąca liczba subskrybentów oferty cyfrowej jego flagowego tytułu prasowego. “The New York Times” ma ich już 2,6 mln. Tylko w ostatnim kwartale 2017 roku przybyło 157 tys. e-subskrybentów.
Przychody generowane z tytułu prenumeraty (zarówno produktów drukowanych, jak i cyfrowych) stanowią już prawie 60 proc. globalnych obrotów firmy. Te ostatnie w ub.r. osiągnęły poziom 1,7 mld dol.

(LL, 09.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PRASA

Dodano: Luty 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"CKM" jako jedyny w segmencie ze wzrostem sprzedaży w listopadzie 2017 roku

(fot pexels / pixabay.com / lic. CC0)

Liderem pod względem sprzedaży ogółem w listopadzie 2017 roku w segmencie miesięczników dla mężczyzn był "Men's Health" (Motor-Presse Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

"Men's Health" zanotował średnią sprzedaż 28 219 egz., co oznacza spadek o 21,61 proc. w stosunku do tego samego miesiąca z 2016 roku. Na kolejnych miejscach były: "Playboy" (Marquard Media Polska) – 23 795 egz. (spadek o 21,05 proc.), "CKM" (Marquard Media Polska) – 19 106 egz. (wzrost o 6,21 proc.), "Logo" (Agora SA) – 15 138 egz. (spadek o 31,70 proc.). (JOK)

 

(JOK, 11.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo