Multikino rusza z promocją oferty "Rodzina do kina"
Multikino w kampanii zachęca do rodzinnych wypraw do kina (fot. materiały prasowe)
Multikino wraz z Fish Ladder, kreatywnym studiem należącym do Platige Image, przygotowało kampanię oferty "Rodzina do kina" - karty lojalnościowej dla najmłodszych widzów i ich rodziców. Partnerem akcji została firma Wedel.
Oferta Multikina m.in. gwarantuje tańsze bilety, zestawy barowe i gadżety filmowe w promocyjnych cenach. Wprowadzeniu karty "Rodzina do kina" towarzyszyć będzie szeroka kampania w mediach ogólnopolskich: radiu (m.in. Radio Zet), telewizji (m.in. TVN i wybrane stacje dziecięce), prasie (m.in. "Newsweek Polska", "Gazeta Wyborcza", jej dodatek "Co Jest Grane", "Party", "Viva!"), internecie (m.in. Filmweb, Onet) oraz działania na rynkach lokalnych.
Promocja zostanie wsparta współpracą z blogerami i youtuberami zajmującymi się tematyką parentingową. Reklamy "Rodzina do kina" pojawią się także we wszystkich kinach sieci Multikino (on- i offscreen) oraz mediach społecznościowych Multikina. W kampanii występują trzy postaci: Volta (odważna uczennica szkoły kaskaderów), Lens (początkujący operator filmowy) i Maestro (podstępny reżyser). Wizerunek bohaterów pojawi się w całej komunikacji - od kampanii po gadżety reklamowe.
Za kreację kampanii odpowiada Fish Ladder, media zakupił dział marketingu Multikina.
(AMS, 08.02.2018)