Dział: INTERNET

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największe marki kosmetyczne na Facebooku

Top 10 profili na Facebooku w kategorii Kosmetyki

Do największych stron na Facebooku w kategorii Kosmetyki należą profile marek Avon, Nivea, Hebe, Semilac i Sephora - według firmy Sotrender mają najwięcej fanów.

Według raportu "Social media i polskie marki kosmetyczne" od stycznia do września 2017 roku profil Avon Polska polubiło 612 686 osób, co oznacza wzrost o 8 proc. (względem tego samego okresu 2016 roku). Na drugim miejscu jest profil Nivea Poland – 599 tys. fanów (wzrost o 2 proc.), a na trzecim Hebe – 395 tys. (wzrost o 19 proc.). Tuż za podium uplasowała się marka lakierów hybrydowych do paznokci Semilac, która odnotowała aż 94-proc. przyrost fanów – do 375 tys. Markę tę promuje piosenkarka Margaret.

Dalej w rankingu są profile: Sephory – 363 tys. (wzrost o 14 proc.), Rossmann Polska – 351 tys. (wzrost o 40 proc.), L'Oréal Paris – 347 tys. (wzrost o 14 proc.), Maybelline New York – 334 tys. (wzrost o 7 proc.), Axe PL – 316 tys. (spadek o 0,7 proc.), Max Factor – 308 tys. (spadek o 3 proc.).

Twórcy raportu zwracają jednak uwagę, że większość marek w tej kategorii "przestała aktywnie pozyskiwać nowych fanów, a wykresy wielkości stron są praktycznie niezmienne".

Pod względem zaangażowania najlepiej radzi sobie w tej kategorii Nivea Polska, która w badanym okresie miała 278 tys. aktywnych użytkowników. Angażowały także profile marek oferujących produkty do paznokci. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły bowiem: Semilac (260 tys. aktywnych użytkowników), NeoNail (236 tys.), Nails Company (184 tys.), Ezebra.pl (172 tys.), SPN Nails (167 tys.).

(IKO, 08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.