Dział: INTERNET

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największe marki kosmetyczne na Facebooku

Top 10 profili na Facebooku w kategorii Kosmetyki

Do największych stron na Facebooku w kategorii Kosmetyki należą profile marek Avon, Nivea, Hebe, Semilac i Sephora - według firmy Sotrender mają najwięcej fanów.

Według raportu "Social media i polskie marki kosmetyczne" od stycznia do września 2017 roku profil Avon Polska polubiło 612 686 osób, co oznacza wzrost o 8 proc. (względem tego samego okresu 2016 roku). Na drugim miejscu jest profil Nivea Poland – 599 tys. fanów (wzrost o 2 proc.), a na trzecim Hebe – 395 tys. (wzrost o 19 proc.). Tuż za podium uplasowała się marka lakierów hybrydowych do paznokci Semilac, która odnotowała aż 94-proc. przyrost fanów – do 375 tys. Markę tę promuje piosenkarka Margaret.

Dalej w rankingu są profile: Sephory – 363 tys. (wzrost o 14 proc.), Rossmann Polska – 351 tys. (wzrost o 40 proc.), L'Oréal Paris – 347 tys. (wzrost o 14 proc.), Maybelline New York – 334 tys. (wzrost o 7 proc.), Axe PL – 316 tys. (spadek o 0,7 proc.), Max Factor – 308 tys. (spadek o 3 proc.).

Twórcy raportu zwracają jednak uwagę, że większość marek w tej kategorii "przestała aktywnie pozyskiwać nowych fanów, a wykresy wielkości stron są praktycznie niezmienne".

Pod względem zaangażowania najlepiej radzi sobie w tej kategorii Nivea Polska, która w badanym okresie miała 278 tys. aktywnych użytkowników. Angażowały także profile marek oferujących produkty do paznokci. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły bowiem: Semilac (260 tys. aktywnych użytkowników), NeoNail (236 tys.), Nails Company (184 tys.), Ezebra.pl (172 tys.), SPN Nails (167 tys.).

(IKO, 08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W piątek rusza drugie internetowe radio sportowe - Weszło FM

W zespole nowej stacji jest kilkanaście osób (fot. Weszlo.com)

Weszło FM, internetowe radio serwisu Weszlo.com, zacznie nadawać w piątek 9 lutego o godz. 15. Stawia na piłkę nożną w wydaniu live. "Jesteśmy w stanie prowadzić relacje na żywo z kilku aren" - zapowiadają twórcy.

Pierwszego dnia twórca Weszlo.com Krzysztof Stanowski i Dariusz Urbanowicz poprowadzą program, w którym będą rozmawiać z autorami różnych audycji nowego radia. Później przewidziano blok poświęcony piłkarskiej Ekstraklasie (9 lutego rusza runda wiosenna). "Stawiamy przede wszystkim na piłkę nożną w wydaniu live" – mówił "Presserwisowi" Krzysztof Stanowski na początku lutego, pytany o charakter jego radia.

Do ramówki Weszło FM trafi "Stan futbolu" Krzysztofa Stanowskiego (wcześniej nadawany w Eleven Sports). W radiu premiery będą mieć podcasty Aleksandra Wandzla. Naczelny magazynu "Tenisklub" Adam Romer poprowadzi z Arturem Rolakiem magazyn tenisowy "Tenisklub". Na antenie pojawią się także m.in. magazyn o piłkarskich ligach zagranicznych i o klubach polskiej Ekstraklasy: Legii Warszawa i Lechu Poznań. Autorską audycję będzie miał m.in. zawodnik KSW Łukasz "Juras" Jurkowski. Zespół Weszło FM tworzyć ma kilkanaście osób. Muzyka zajmie ok. 10 proc. czasu antenowego.

"Wstajemy o godzinie siódmej rano, w weekendy trochę później. Szanujmy się! Poranne pasmo »Dwójka ze sternikiem« będzie dynamiczne, wesołe i rzetelne. Powkręcamy również kogo trzeba i jak trzeba" – zapowiedział w środę 7 lutego w serwisie Weszlo.com Dariusz Urbanowicz. "Myślimy o radiu interaktywnym, do którego będziecie mogli (prawie zawsze) zadzwonić, by porozmawiać na antenie z prowadzącym. Albo powiedzieć szczerze, co o nas myślicie. Jesteśmy w stanie prowadzić relacje na żywo z kilku aren" – zapewnił.

Weszło FM ma się utrzymywać z reklam. Ich sprzedażą, podobnie jak w Weszlo.com, zajmuje się firma Arskom Group. – Sztywny cennik reklam w Weszło FM nie jest ustalony – mówi Marek Buklarewicz z Arskom Group. – Oprócz tradycyjnych spotów będziemy oferować reklamodawcom również działania niestandardowe: audycje sponsorowane przez klientów, jak i treści wplatane do programów w naturalny, kontentowy sposób – dodaje.

W planach jest udostępnienie aplikacji mobilnej na iOS i Android umożliwiającej słuchanie Weszło FM. 

(KOZ, 08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY