Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Bugała z TVP trafiła do PKN Orlen

Ewa Bugała w TVP była m.in. prowadząca i szefową programu "Nie da się ukryć" (screen tvp.info)

Ewa Bugała, dotychczasowa szefowa redakcji serwisów TVP Info, rozstała się z Telewizją Polską i zaczęła pracę w PKN Orlen.

Jak podał serwis Fakt24.pl, Ewie Bugale podlegać będzie m.in. biuro prasowe i media korporacyjne.

Ewa Bugała do TVP trafiła w 2016 roku. Początkowo była reporterką ”Wiadomości” TVP 1. Później została szefową i prowadząca magazyn ”Nie da się ukryć” w TVP Info. W czerwcu 2017 roku Bugała objęła stanowisko szefowej redakcji serwisów TVP Info.

(KOZ, 07.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia ”Śniadania w Polsat News” maleje z wydania na wydanie

"Śniadanie w Polsat News" na zmianę prowadzą Beata Lubecka i Bartosz Kurek (screen Polsatnews.pl)

Średnio 238,1 tys. widzów ogląda w Polsat News program publicystyczny ”Śniadanie w Polsat News”, który zajął miejsce ”Śniadania w Radiu Zet”.

Program zadebiutował w ramówce 21 stycznia br. i – podobnie jak ”Śniadanie w Radiu Zet” – nadawany jest w niedziele o 9.05. Przedstawiciele ugrupowań parlamentarnych i Kancelarii Prezydenta komentują w nim bieżące wydarzenia. "Śniadanie w Polsat News" na zmianę prowadzą Beata Lubecka i Bartosz Kurek. Pierwsze wydanie śledziło średnio 283 tys. widzów, drugie – 238,1 tys. widzów, a trzecie – 192,9 tys. widzów.

Polsat News w trakcie emisji pierwszych trzech wydań uzyskał średnio 3,15 proc. udziału w rynku – mniej niż TVP Info (3,91 proc.) i TVN 24 (4,53 proc.). W grupie komercyjnej z udziałem 1,88 proc. był przed TVP Info (1,32 proc.), ale niżej niż TVN 24 (2,83 proc.).
”Śniadanie w Radiu Zet” nadawane było w Radiu Zet i Polsat News od września 2016 roku do grudnia 2017 roku. Program w Polsat News gromadził średnio 226,6 tys. widzów. Rozgłośnia nie przedłużyła współpracy z telewizją i zrezygnowała z tej pozycji.

Średni udział Polsat News w rynku w styczniu br. wyniósł 1,08 proc. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 07.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo