Program II PR kończy sprzedaż spotów w pakietach
26.06.2006, 09:28
Polskie Radio kończy 30 czerwca sprzedaż spotów reklamowych w Programie II w promocji wiosennej i powraca do podstawowego cennika.
Promocja w Dwójce trwała od stycznia br. W jej ramach klienci mogli kupić pakiet 25 spotów o długości 30 sekund za 2 tys. zł (ceny netto) lub 50 spotów za 3 tys. zł. - Zdecydowaliśmy się nie przedłużać oferty, bo spełniła ona swoją rolę i pozyskaliśmy kilku nowych reklamodawców. Poza tym ze względu na specyfikę tego kanału nie chcemy, by w Dwójce emitowane było zbyt wiele reklam - mówi Tomasz Drzewosowski, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia. Według cennika koszt jednego 30-sekundowego spotu w dowolnym paśmie wynosi 300 zł.(KRZ, 26.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










