Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 26, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program II PR kończy sprzedaż spotów w pakietach

Polskie Radio kończy 30 czerwca sprzedaż spotów reklamowych w Programie II w promocji wiosennej i powraca do podstawowego cennika.

Promocja w Dwójce trwała od stycznia br. W jej ramach klienci mogli kupić pakiet 25 spotów o długości 30 sekund za 2 tys. zł (ceny netto) lub 50 spotów za 3 tys. zł. - Zdecydowaliśmy się nie przedłużać oferty, bo spełniła ona swoją rolę i pozyskaliśmy kilku nowych reklamodawców. Poza tym ze względu na specyfikę tego kanału nie chcemy, by w Dwójce emitowane było zbyt wiele reklam - mówi Tomasz Drzewosowski, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia. Według cennika koszt jednego 30-sekundowego spotu w dowolnym paśmie wynosi 300 zł.

(KRZ, 26.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.