Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakub Bierzyński przyjął do swojego domu uchodźców

Jakub Bierzyński (fot. Piotr Król/„Press”

Prezes Grupy OMD (domy mediowe OMD Optimum Media, OMD Mascroscope, PHD, Easymedia) i autor tekstów publicystycznych w tygodnikach „Polityka” oraz „Newsweek Polska” Jakub Bierzyński przyjął do swojego domu uchodźców. Zmobilizowali go „prawicowi współobywatele”.

Jakub Bierzyński poinformował na Facebooku, że zaprosił do swojego domu rodzinę uchodźców politycznych z Tadżykistanu. „Wszystkim moim prawicowym współobywatelom bardzo dziękuję za to żeście mnie skutecznie zmobilizowali hasłem: chcesz przyjmować uchodźców zacznij od siebie. Posłuchałem” - napisał szef OMD. Dodał, że starał się o przyjęcie uchodźców od maja, „ale jest to bardzo trudne bo Polskie władze odmawiają pomocy. Udało się. Mam nadzieję, że mimo wszystko znajdą tutaj spokojny, przyjazny i bezpieczny dom”.
Jakub Bierzyński jest jednym z założycieli SMG/KRC Poland (dziś Millward Brawn).

(MAK, 06.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Multikino rusza z promocją oferty "Rodzina do kina"

Multikino w kampanii zachęca do rodzinnych wypraw do kina (fot. materiały prasowe)

Multikino wraz z Fish Ladder, kreatywnym studiem należącym do Platige Image, przygotowało kampanię oferty "Rodzina do kina" - karty lojalnościowej dla najmłodszych widzów i ich rodziców. Partnerem akcji została firma Wedel.

Oferta Multikina m.in. gwarantuje tańsze bilety, zestawy barowe i gadżety filmowe w promocyjnych cenach. Wprowadzeniu karty "Rodzina do kina" towarzyszyć będzie szeroka kampania w mediach ogólnopolskich: radiu (m.in. Radio Zet), telewizji (m.in. TVN i wybrane stacje dziecięce), prasie (m.in. "Newsweek Polska", "Gazeta Wyborcza", jej dodatek "Co Jest Grane", "Party", "Viva!"), internecie (m.in. Filmweb, Onet) oraz działania na rynkach lokalnych.

Promocja zostanie wsparta współpracą z blogerami i youtuberami zajmującymi się tematyką parentingową. Reklamy "Rodzina do kina" pojawią się także we wszystkich kinach sieci Multikino (on- i offscreen) oraz mediach społecznościowych Multikina. W kampanii występują trzy postaci: Volta (odważna uczennica szkoły kaskaderów), Lens (początkujący operator filmowy) i Maestro (podstępny reżyser). Wizerunek bohaterów pojawi się w całej komunikacji - od kampanii po gadżety reklamowe.

Za kreację kampanii odpowiada Fish Ladder, media zakupił dział marketingu Multikina.

 

 

 

 

(AMS, 08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo