Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji klientem Lighthouse

(fot. pixabay.com)

Agencja Lighthouse nawiązała współpracę z Polską Izbą Informatyki i Telekomunikacji – to wynik przetargu.

Lighthouse ma wspierać klienta w realizacji kampanii edukacyjnej "Bądź w Zasięgu", promującej wiedzę na temat funkcjonowania sieci komórkowych i ich znaczenia dla społeczeństwa. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

(IKO, 05.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lufthansa przegląda globalny budżet PR

(fot. pixabay.com)

Linie lotnicze Lufthansa rozpoczęły procedurę dotyczącą wyłonienia agencji, która przejmie odpowiedzialność za obsługę ich globalnego budżetu public relations.

Nowy partner niemieckiego przewoźnika będzie odpowiadać nie tylko za obsługę jego flagowej marki, ale również marek zależnych: Eurowings oraz Swiss i Austrian Airlines. Wartość globalnego budżetu nie jest znana. Obecnie Lufthansa korzysta z różnych agencji na poszczególnych rynkach, m.in. Burson-Marsteller w Europie i Ketchum w Azji.

(LL, 08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo