Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji klientem Lighthouse

(fot. pixabay.com)

Agencja Lighthouse nawiązała współpracę z Polską Izbą Informatyki i Telekomunikacji – to wynik przetargu.

Lighthouse ma wspierać klienta w realizacji kampanii edukacyjnej "Bądź w Zasięgu", promującej wiedzę na temat funkcjonowania sieci komórkowych i ich znaczenia dla społeczeństwa. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

(IKO, 05.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.