Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 26, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Valkea Media powiększa portfolio

Wydawnictwo Valkea Media (m.in. "The Warsaw Business Journal", "Aktivist" i "Exklusiv") odkupiło trzy bezpłatne tytuły wnętrzarskie od działającego na polskim rynku duńskiego wydawnictwa House of Publishing

Te tytuły to ”Prestige House”, ”Prestige Office” i ”House”. Wszystkie zawierają informacje o trendach w wyposażeniu domów i biur i mają swoje odpowiedniki w Danii. W Polsce, tak jak w Danii, są rozsyłane bezpłatnie - ”Prestige House” w nakładzie 30 tys. egz. i ”House” w nakładzie 100 tys. egz. - do wybranych mieszkańców w Warszawie i okolicach, a ”Prestige Office” w liczbie 12 tys. egz. do menedżerów biur w całym kraju. Wydawca nie podał wartości transakcji. Poinformował jedynie, że odkupienie tytułów jest ”kolejnym krokiem w realizacji długoterminowej strategii firmy polegającej na nabywaniu wysokiej jakości małych i średnich mediów drukowanych”. W marcu Valkea Media rozpoczęła rozmowy z nowojorskim bankiem inwestycyjnym, który ma pomóc firmie wybrać odpowiedni fundusz inwestycyjny.

(ML, 26.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.