Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na 18. Charytatywnym Balu Dziennikarzy zebrano 400 tys. zł (foto)

18. Charytatywny Bal Dziennikarzy odbył się 3 lutego 2018 roku (fot. Zino Lente/ materiały prasowe)

Podczas 18. edycji Charytatywnego Balu Dziennikarzy wylicytowano 16 przedmiotów i ofert na łączną kwotę 400 tys. zł. Najwięcej, czyli 100 tys. zł zapłacono za scenariusz pierwszego odcinka serialu internetowego "Ucho Prezesa" z autografem Roberta Górskiego.

Za 38 tys. zł została zlicytowana nauka jazdy konnej z Piotrem Krasko, partyturę Krzysztofa Pendereckiego sprzedano za 20 tys. zł, a broszkę byłej premier Beaty Szydło za 10 tys. zł.

Mateusz Hładki, prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy, tak skomentował wynik aukcji: "Ogromnie nas to cieszy i wierzymy, że cała zebrana kwota podzielona równo między pięć organizacji, pozwoli pomóc rodzinom i dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji finansowej".

Dochód z balu przeznaczono na Fundację TVN "Nie jesteś sam", Fundację Polsat, Fundację Przyjaciółka (Edipresse Polska), Fundację Radia Zet i na program wsparcia systemu żywienia dzieci Żółty Talerz (Kulczyk Foundation). 400 tys. zł jest rekordową kwotą. Na poprzednim balu w 2016 roku (Charytatywny Bal Dziennikarzy został zorganizowany po rocznej przerwie) zebrano 380 tys. zł.

Pełna lista licytowanych fantów
1. Broszka od premier Beaty Szydło - 10 000 zł
2. Zdjęcie Malkovich jako Chopin od dwutygodnika Viva - naszego patrona medialnego; zdjęcie zostało zaprezentowane na ostatniej gali Viva Photo Awards; autor zdjęcia Sandro Miller - legenda fotografii - 35 000 zł
3. Książka "Tutaj" Wisławy Szymborskiej z oryginalnym autografem noblistki przekazana na aukcję przez sekretarza poetki Michała Rusinka - 20 000 zł
4. Zdjęcie Jarosława Kaczyńskiego i Beaty Szydło autorstwa fotoreportera Wojciecha Grzędzińskiego - 11 000 zł
5. Kolacja z Moniką Olejnik w restauracji Belvedere - 16 000 zł
6. Wyjątkowe spotkanie z Dorotą Wellman i Marcinem Prokopem - 11 000 zł
7. Koszulka reprezentacji Polski w piłce nożnej z autografami piłkarzy - 20 000 zł
8. Partytura Krzysztofa Pendereckiego - 20 000 zł
9. Zaprojektowanie i uszycie sukienki przez Łukasza Jemioła oraz miejsce w pierwszym rzędzie na najbliższym pokazie mody - 24 000 zł
10. Zaprojektowanie i uszycie sukienki przez Dom Mody 303 Avenue - 6 000 zł
11. Scenariusz pierwszego odcinka serialu "Ucho Prezesa" z autografem Roberta Górskiego - 100 000 zł
12. Scenariusz filmu "Sztuka kochania" z autografami twórców podarowany przez producenta filmu oraz dzień na planie zdjęciowym nowej, międzynarodowej produkcji - 18 000 zł
13. Obraz podarowany przez Edwarda Dwurnika - 28 000 zł
14. Nauka jazdy konnej z Piotrem Kraśko - 38 000 zł
15. Kurtka i kask Michała Sonika z rajdu Dakar - 24 000 zł
16. 2 bilety na finał Pucharu Rolanda Garrosa French Open od redakcji Eurosport - 21 000 zł

Press

Katarzyna Kolenda-Zaleska, dziennikarka "Faktów" TVN i przewodnicząca rady fundacji podkreśliła ze sceny, że nie ma wolnego państwa i demokracji bez wolnych mediów: "Rząd nie będzie nam dyktował, w jaki sposób mamy pisać, o czym mamy pisać, kiedy mamy publikować materiały i jak długo mają trwać".

Wspominano Janinę Paradowską, dziennikarkę "Polityki", która zmarła w czerwcu 2016 roku.

Press

Relację na żywo z balu, który odbył się 3 lutego br. w Ufficio Primo w Warszawie, można było zobaczyć w serwisie Plejada.pl (Grupa Onet RAS-Polska) i na profilach społecznościowych Grupy Onet na Facebooku. Imprezę poprowadzili Agata Młynarska, Marcin Cejrowski, Krzysztof Ibisz i Agnieszka Woźniak-Starak.

Produkcją balu zajęła się agencja Rubicon Media, za oprawę audiowizualną, materiały wideo i transmisję odpowiada PsychoMedia, a za działania media relations agencja MagnifiCo Marketing & PR Consultants. Gwiazdą wieczoru był zespół Blue Cafe.

Foto: Zino Lente/materiały prasowe

(IKO, 04.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Jóźwik poprowadzi "Studio Pjongczang 2018" w Polsat Sport

Marek Jóźwik wcześniej przez wiele lat pracował w TVP (screen YouTube.com)

Były dziennikarz sportowy Telewizji Polskiej Marek Jóźwik rozpoczyna współpracę z Telewizją Polsat.

Jak wynika z naszych informacji, Marek Jóźwik będzie w Polsat Sport jednym z prowadzących "Studio Pjongczang 2018" podczas zimowych igrzysk olimpijskich. Olimpiada odbędzie się w dniach 9-25 lutego br. Jóźwik do końca 2017 roku związany był z TVP, która nie przedłużyła z nim umowy. W telewizji publicznej komentował m.in. lekkoatletykę, skoki i biegi narciarskie. Wcześniej pracował m.in. w "Rzeczpospolitej" i "Sportowcu". Zanim został dziennikarzem, był sportowcem - płotkarzem.

(KOZ, 05.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo