Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: OPINIE

Dodano: Luty 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Vogue" to moda z wyższej półki, "Elle" pokazuje to, co dostępne dla czytelniczki

Na rynku ukazało się odświeżone badanie „Elle”. Wejście na rynek numeru poprzedziły badania. Czego nowego dowiedziała się Pani o czytelniczce „Elle”?

Okazało się na przykład, że nasze czytelniczki nie oczekują powielania tych samych treści w wydaniu papierowym i internetowym „Elle”. Korzystają z tych dwóch mediów w zupełnie różnej formie i w różnym czasie. Z serwisu internetowego korzystają w wolnej chwili, głównie w celach informacyjnych. Magazyn jest dla nich z kolei ucztą wizualną, inspiracją, relaksem, na który czytelniczka świadomie poświęca czas. Nie chce czytać magazynu z telefonem w ręku. Dlatego w zmienionym „Elle” zrezygnowaliśmy na przykład ze wszystkich graficznych odnośników do naszego serwisu on-line. Zmian jest oczywiście więcej. Wprowadziliśmy więcej tematów związanych z modą, bo tego oczekują od nas czytelniczki. Zmieniliśmy font na bardziej kobiecy i elegancki. Magazyn ma więcej świeżości i luksusu.

W internecie nie będzie tekstów z magazynu?

Sposób pisania do prasy i do internetu różni się. Dlatego w serwisie on-line wykorzystujemy zazwyczaj najciekawsze części artykułów z „Elle”, by zachęcić czytelniczkę czytającą nas w internecie do przeczytania całości tekstu w magazynie.

Czy zmiany w „Elle” to przygotowanie do walki z „Vogue”, który wchodzi na rynek 14 lutego?

Zmiany w „Elle” głównie wynikają ze zmieniających się oczekiwań naszych czytelniczek. Niezależnie od tego, że na rynku pojawił się nowy tytuł i tak byśmy ich dokonali. Znamy dokładne oczekiwania naszych czytelniczek, wiemy o jakim „Elle” marzą. Kochają modę i chcą o niej u nas czytać – nowe „Elle” odpowiada na ich potrzeby. Ciesze się, że mam okazję wprowadzać te wszystkie zmiany, we współpracy ze świetnym zespołem redakcji „Elle”.

JOK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.