Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BBDO Warszawa zajmie się obsługą reklamową magazynu "Vogue"

"Vogue" rusza z kampanią - na razie teaserową (fot. materiały prasowe)

Rynkowy debiut polskiej edycji "Vogue" otrzyma wsparcie reklamowe. Ruszyła już kampania teaserowa, wkrótce ruszy kampania launchowa i dalsze działania wizerunkowe "Vogue". Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że za jej przygotowanie odpowiada agencja BBDO Warszawa.

Autorką ilustracji, które od wczoraj (1.02) widnieją na nośnikach zewnętrznych, jest polska graficzka Julia Mirny. - Pomysł na kampanię, która podkreśla wejście do Polski tego legendarnego tytułu, powstawał w redakcji. Zrealizowany został przy współpracy z wieloma doświadczonymi współpracownikami i instytucjami, ale kluczową rolę odgrywają tu prace Julii. Wszystko to w zgodzie z DNA Vogue Polska, któremu bliska jest współpraca z polskimi artystami. Nieprzypadkowe jest też hasło, które zachęca do dyskusji o tym, czym jest moda. Więcej szczegółów na temat kampanii podamy niebawem - wyjaśnił Szymon Machnikowski, marketing and PR director Vogue Polska.

"Vogue" zadebiutuje 14 lutego 2018 roku. Magazyn będzie kosztował 16,90 zł. W ciągu roku ukazywać się ma 11 wydań. Nakład pierwszych numerów wyniesie 160 tys. egz. Redaktorem naczelnym jest Filip Niedenthal. W roli ambasadorki tytułu występuje Małgorzata Bela.

(AMS, 02.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.