Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amazon najcenniejszą marką na świecie

Amazon zajął pierwsze miejsce w rankingu najdroższych marek na świecie opracowywanym przez firmę doradczą Brand Finance.

Wartość Amazona szacowana jest na 150,8 mld dol. W ciągu ostatniego roku wartość marki należącej do koncernu założonego przez Jeffa Bezosa wzrosła o 42 proc. Na kolejnym miejscu zestawienia znalazły się Apple (146,3 mld dol.) oraz zeszłoroczny lider - Google (120,9 mld dol.). Pierwszą piątkę uzupełniają Samsung (92,3 mld dol.) i Facebook (89,7 mld dol.). Oznacza to, że pierwszy raz w historii rankingu Brand Finance Global 500 czołowych pięć pozycji zajęły firmy działające w branżach opartych na nowych technologiach. 

(LL, 02.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.