Wystartowała kampania województwa warmińsko-mazurskiego
Kampania promująca Warmię i Mazury potrwa do końca sierpnia 2019 (fot. materiały prasowe)
"Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk" - pod taką nazwą wystartowała kampania województwa warmińsko-mazurskiego, która ma promować ten region jako idealny do życia, pracy i odpoczynku.
Celem kampanii jest pokazanie regionu jako atrakcyjnego zarówno do inwestowania, jak i do życia. Grupą docelową działań są głównie przedsiębiorcy, a idea kreatywna akcji opiera się na przedstawieniu województwa jako miejsca umożliwiającego wykorzystanie walorów natury dla lepszego skupienia, regeneracji i pracy.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja John Pitcher. Doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind Media (spółka należąca do grupy AdNext).
Na kampanię składa się spot wideo, spot radiowy, artykuły prasowe, działania w mediach społecznościowych. Ponadto zaplanowana jest współpraca z influencerami i działania z zakresu real time marketingu. Kampania zakłada również zagraniczną promocję regionu w internecie: w krajach skandynawskich (Szwecja, Norwegia), Niemczech i Austrii, krajach europejskich nienależących do Unii Europejskiej, m.in. Rosji (głównie obwód kaliningradzki), Ukrainie, Białorusi i Kazachstanie, Izraelu, Arabii Saudyjskiej. Akcja prowadzona jest z wykorzystaniem takich kanałów, jak: GDN, Adform, Gmail Sponsored Promotion, Business Click, Yandex.Display. Główne działania promocyjne oparte są na Google AdWords. Reklama emitowana jest w językach narodowych i języku angielskim, dzięki czemu trafia do osób anglojęzycznych i tych, którzy posługują się tylko językiem narodowym danego kraju.
Kampania potrwa do końca sierpnia 2019 roku.
(AMS, 01.02.2018)