Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 31, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nie żyje Jadwiga Aleksandrowicz, dziennikarka "Gazety Pomorskiej"

Zmarła Jadwiga Aleksandrowicz, dziennikarka "Gazety Pomorskiej". Miała 67 lat.

"Komputer Jagody (tak wszyscy o Niej mówili) ostatni raz zalogował się do systemu redakcyjnego w piątek przed południem. Na niedzielnego wydawcę czekała gotowa strona wydania Aleksandrów Kujawski/Ciechocinek/Radziejów. Jak zawsze dopieszczona. Zapis życia terenu, na którym działała Jagoda" – napisali w pożegnalnym tekście dziennikarze "Gazety Pomorskiej", który ukazał się na stronie Pomorska.pl.
Dziennikarka współpracowała w redakcją "Gazety Pomorskiej" od 1991 roku, także po przejściu na emeryturę.

 

(JOK, 31.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn "Elle" w nowej odsłonie łączy modę i sztukę

W marcowym wydaniu znalazły się cztery sesje zdjęciowe, a tematy związane z modą zajmują 70 proc. numeru (fot. materiał prasowy)

W czwartek 1 lutego ukazało się odświeżone wydanie "Elle" (Burda Publishing Polska). Zmiany przygotował zespół kierowany przez nową redaktor naczelną Martę Drożdż.

"Elle" w tej odsłonie ma być magazynem jeszcze bardziej luksusowym, łączącym modę ze sztuką. W marcowym wydaniu znalazły są cztery sesje zdjęciowe, a tematy związane z modą zajmują około 70 proc. numeru.
Zmieniła się wizualna strona magazynu. - W makiecie wprowadziliśmy więcej światła, zmieniliśmy czcionkę na kobiecy font Play, który wyłącznie dla "Elle" zaprojektowało londyńskie studio graficzne - informuje w komunikacie Marta Drożdż, redaktor naczelna, dodaje, że prace nad relaunchem "Elle" poprzedziły badania marketingowe.
Nowe "Elle" ma pięć głównych działów: Trendy, Teraz, Uroda, Moda, Ekstra. Przykładowo rubryka Trendy skupia się na aktualnościach w modzie. W dziale wprowadzono stronę pt. Polska Moda. W gazecie znalazły się informacje o premierach, wystawach, wydarzeniach, a także tematy dotyczące psychologii mody.
Z kolei w rubryce Teraz oddano głos kobietom - są pytane o stosunek do aktualnych wydarzeń. Ze strony pt. "Książki mojego życia" czytelniczki dowiedzą się, co w literaturze polecają osoby związane ze światem mody i trendów.
Metamorfozę przechodzi także serwis Elle.pl, na którym czytelniczki znajdą więcej artykułów, galerii i filmów związanych z wiodącymi tematami z aktualnego numeru. Ponieważ 70 proc. użytkowników czyta i ogląda Elle.pl w telefonach (tak podaje wydawca), układ został jeszcze bardziej dostosowany do małych ekranów.
W ramach działań promocyjnych planowana jest kampania reklamowa obejmująca TV, radio, internet, kino oraz promocję w punktach sprzedaży. Realizacją koncepcji i produkcją spotu zajmuje się agencja Salty Concept, za zakup mediów odpowiada Starcom.

(JOK, 01.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo