Facebook stawia na lokalne media
(fot. pixabay.com)
Facebook ogłosił, że w przyszłości treści publikowane przez lokalne media zyskają priorytet prezentacji w aktualnościach.
Mark Zuckerberg, szef Facebooka, poinformował, że treści lokalnych wydawców będą miały priorytet przy wyświetlaniu informacji na wallach użytkowników. Bo dzięki nim łatwiej jest "zrozumieć problemy, które są ważne w naszych społecznościach i wpływają na nasze życie".
Oznacza to, że wydawcy treści z obszaru geograficznego użytkowników, a także śledzone przez tych ostatnich media lokalne będą miały wyższe pozycje w aktualnościach. Na razie zmiana priorytetów dotyczy użytkowników z USA, ale wkrótce obejmie inne rynki.
To kolejna z wdrożonych w ostatnim czasie zmian dotyczących sposobu prezentacji treści - wcześniej Facebook zapowiedział, że pierwszeństwo zyskają wpisy znajomych oraz pochodzące od wydawców, których użytkownicy uznali za wiarygodnych.
(LL, 31.01.2018)