Grand Prix Film Lion w Cannes dla londyńczyków
24.06.2006, 21:10
Agencja Abbott Mead Vickers.BBDO z Londynu zdobyła Grand Prix w konkursie na najlepszą reklamę filmową podczas festiwalu w Cannes. Nagrodzony film ma tytuł noitulovE i przygotowany został dla piwa Guinness.
- To mocna reklama wsparta mocną, długofalową kampanią - powiedział David Droga, przewodniczący jury, na co dzień szef agencji droga5 z Nowego Jorku. Przyznał, że poziom tegorocznego konkursu był bardzo wyrównany i były co najmniej trzy, cztery reklamy, które brano pod uwagę, myśląc o Grand Prix. Nagrodzona reklama (obejrzyj ją przez Google Video ) zaczyna się od scenki w pubie, gdzie trzech mężczyzn pije guinnessa. Potem akcja błyskawicznie przenosi się w odległą przeszłość. Film kończy się ujęciem trzech gadów pijących wodę z kałuży i planszą z napisem: "Rzeczy dobre trafiają do tych, którzy potrafią czekać". W tej kategorii zgłoszonych zostało w sumie 4860 reklam z 74 kraóow. Do finału zakwalifikowano 521, nagrodzono 150. Polskie agencje zgłosiły w tej kategorii 25 prac, jednak żadna z nich nie trafiła do ścisłego finału. Przeczytaj więcej informacji z festiwalu w Cannes(DAR, 24.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










