Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 30, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Castorama wprowadza nowy format reklamowy

(fot. Screen z Youtube)

Pod koniec stycznia 2018 roku marka Castorama rusza z nową odsłoną kampanii „Razem damy radę”.

Marka rozszerza swoją dotychczasową kampanię prezentującą ofertę o spoty pokazujące historie, jak z pozoru drobne zmiany w domu lub mieszkaniu mogą pozytywnie wpłynąć na nas samych.

Kampania składać się będzie z filmów wizerunkowych i wspierających je spotów produktowych. Uzupełnieniem dla całości działań są spoty radiowe.

Kampania będzie miała kilka odsłon, a pierwszy film wizerunkowy jest emitowany od 29 stycznia. Działania obejmą największe stacje telewizyjne, nośniki OOH, radio, digital, a także wsparcie BTL w marketach, gazetkach i katalogach produktowych.

Autorem nowej strategii i komunikacji jest Agencja 2012. Media zaplanował dom mediowy Mindshare, za działania BTL odpowiada Makata, spoty telewizyjne wyprodukowała firma Papaya Films.

(AMS, 30.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.