Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 30, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieci komórkowe zmniejszyły wydatki na reklamę w 2017 roku

(fot. pixabay.com)

Według danych cennikowych netto (bez rabatów) Kantar Media w ub.r. operatorzy największych sieci komórkowych na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) wydali 1,245 mld zł, co oznacza spadek o 10,91 proc. w porównaniu z 2016 rokiem. Wydatki zwiększył jedynie lider zestawienia – Polkomtel.

Polkomtel, operator sieci Plus, na reklamę wydał 423,2 mln zł, czyli o 32,92 proc. więcej niż w 2016 roku. W ub.r. prowadzono m.in. kampanię "JA+ Abonament" z udziałem Szymona Majewskiego. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się T-Mobile Polska, który przeznaczył na promocję 346,6 mln zł (spadek o 7,43 proc.). Trzecie miejsce zajął P4, operator marki Play – 293,9 mln zł (spadek o 17,16 proc.), a czwarte Orange Polska – 158,7 mln zł, czyli mniej o 50,43 proc. Piątkę zestawienia zamyka Virgin Mobile Polska – 18,7 mln zł (spadek o 36,4 proc.).

(IKO, 30.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.