Kampania społeczna "Warto być za"
23.06.2006, 10:18
Wczoraj Kompania Piwowarska SA rozpoczęła kampanię społeczną wspierającą walkę z ubóstwem w społeczeństwie.
Celem kampanii "Warto być za" jest wsparcie osób wykluczonych społecznie z powodu skrajnego ubóstwa (szacuje się, że w Polsce stanowią one 13 proc. społeczeństwa). Kluczem do tego ma być aktywizacja i wsparcie organizacji pozarządowych. W ramach akcji ogłoszono konkurs na projekty, które zakładają długofalową pomoc najbiedniejszym. Organizatorzy kampanii dofinansują 10 najlepszych projektów w wysokości 90 proc. ich wartości. Pośrednio akcja ma także wpłynąć na kształtowanie społeczeństwa obywatelskiego i zwiększenie znaczenia społeczności lokalnych w życiu publicznym. Kampania powstała przy współpracy agencji profile, która zapewniła kompleksową obsługę komunikacyjną. Wsparcie dla akcji "Warto być za" udzieliły m.in. ośrodek badawczy Pentor, KPMG, tygodnik "Wprost" i firma reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland. Więcej informacji o kampanii znaleźć można na stronie: www.warto.eu.(PK, 23.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










