Grupa ZPR Media łączy redakcje "Muratora". Laskowski nowym redaktorem naczelnym
Piotr Laskowski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej (fot. Grupa ZPR Media)
Piotr Laskowski 1 lutego 2018 obejmie stanowisko redaktora naczelnego połączonych tytułów działających pod marką "Murator". Przejmie m.in. kompetencje Anny Wrońskiej, dotychczasowej redaktor naczelnej miesięcznika "Murator", która odchodzi z Grupy ZPR Media.
Anna Wrońska redaktor naczelną miesięcznika "Murator" była przez około 8 lat, wcześniej przez 10 lat była autorem i redaktorem pisma. Wydawca nie podał przyczyny zakończenia współpracy.
Wraz ze zmianami kadrowymi wydawca wprowadza reorganizację segmentu budowy - redakcje prasowe oraz internetowe zostały połączone i podlegają nowemu redaktorowi naczelnemu Piotrowi Laskowskiemu. Będzie on kierował strukturą obejmującą miesięcznik "Murator", "Wydania Specjalne Muratora", serwis internetowy Muratordom.pl i wydanie cyfrowe Murator.pl. Jego zastępcą została Małgorzata Majkowska, dotychczasowa redaktor naczelna "Wydań Specjalnych Muratora".
- Zmiana ma na celu integrację działań redakcyjnych w druku i w internecie oraz stworzenie wspólnej strategii budowania kontentu dla "Muratora", "Wydań Specjalnych Muratora", serwisu Muratordom.pl i wydań cyfrowych. Pozwoli to nam uzyskać efekt synergii w segmencie tytułów budowlanych o charakterze popularnym - mówi Anna Kamińska, dyrektor zarządzająca segmentem budowlanym w Grupie ZPR Media.
Piotr Laskowski związany jest z redakcją "Muratora" od 2003 roku. W przeszłości współpracował z wieloma redakcjami pism o tematyce budowlanej, przez wiele lat pełnił funkcję redaktora działu instalacji w miesięczniku "Murator". Pracował także w branży budowlanej jako projektant.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w październiku 2017 sprzedaż "Muratora" wynosiła 33 675 egz. (to wzrost o 7,28 proc. w stosunku do października 2016).
(TAD, 25.01.2018)