Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komputronik finalizuje dwa przetargi reklamowe

(fot. pixabay.com)

Komputronik, sieć sklepów oferujących m.in. sprzęt komputerowy, w dwóch przetargach wybiera agencje reklamowe. Postępowania są w fazie finalnej.

Pierwszy przetarg dotyczy wyboru agencji kreatywnej, która w 2018 roku będzie  zajmować się przygotowaniem akcji promocyjnych w ramach opracowanej już strategii komunikacji "Dla tych, którzy...". W drugim przetargu firma wybiera agencję interaktywną do kompleksowej obsługi digital (obsługa w ramach opracowanej już strategii).
Do każdego z przetargów zaproszono po pięć agencji, ich nazwy nie zostały podane. Obecnie w każdym postępowaniu pozostały po dwie firmy, trwają z nimi negocjacje finansowe. Ostateczne decyzje dotyczące wyboru zwycięzców mają zapaść w przyszłym tygodniu.
Obecnie Komputronik nie ma stałej agencji kreatywnej ani digitalowej - współpracuje z różnymi partnerami. W zakresie mediów społecznościowych firmę obsługuje Q&A.

(AMS, 23.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.