Komputronik finalizuje dwa przetargi reklamowe
(fot. pixabay.com)
Komputronik, sieć sklepów oferujących m.in. sprzęt komputerowy, w dwóch przetargach wybiera agencje reklamowe. Postępowania są w fazie finalnej.
Pierwszy przetarg dotyczy wyboru agencji kreatywnej, która w 2018 roku będzie zajmować się przygotowaniem akcji promocyjnych w ramach opracowanej już strategii komunikacji "Dla tych, którzy...". W drugim przetargu firma wybiera agencję interaktywną do kompleksowej obsługi digital (obsługa w ramach opracowanej już strategii).
Do każdego z przetargów zaproszono po pięć agencji, ich nazwy nie zostały podane. Obecnie w każdym postępowaniu pozostały po dwie firmy, trwają z nimi negocjacje finansowe. Ostateczne decyzje dotyczące wyboru zwycięzców mają zapaść w przyszłym tygodniu.
Obecnie Komputronik nie ma stałej agencji kreatywnej ani digitalowej - współpracuje z różnymi partnerami. W zakresie mediów społecznościowych firmę obsługuje Q&A.
(AMS, 23.01.2018)