Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Emitel krytykuje decyzje UKE i zapowiada odwołanie

(fot. pixabay.com)

Emitel krytykuje decyzje Urzędu Komunikacji Elektronicznej. UKE nakazał Emitelowi stworzenie ofert dla firm, które chcą wykorzystać infrastrukturę spółki do transmisji sygnału: telewizyjnego i radiowego. Emitel nie wyklucza odwołania się. 

UKE o decyzjach w sprawie Emitelu poinformował oficjalnie 19 stycznia br. Działania podjęte przez Urząd mają wyeliminować problemy związane z "nadużywaniem znaczącej pozycji rynkowej przez Emitel". Spółka nie zgadza się z decyzjami Urzędu.  "Stoimy na stanowisku, że oba rynki nie powinny podlegać regulacji, albowiem nie spełniają żadnego z wymaganych przez prawo kryteriów, które regulator powinien brać pod uwagę" - napisało 22 stycznia br. biuro prasowe Emitelu w komunikacie przesłanym do "Presserwisu". Według Emitelu postępowanie dowodowe przeprowadzone przez regulatora było niepełne i nie uwzględniono w nim wielu dowodów. Emitel uważa, że wnioski "wyprowadzone z zebranych przez UKE dowodów są często wzajemnie niespójne lub nielogiczne. (...) Co więcej, są także sprzeczne z wnioskami wynikającymi z raportów przygotowanych przez niezależnych ekspertów". Spółka informuje, że rozważa możliwość skorzystania z prawa wniesienia odwołania od decyzji UKE.

(Mackuch, 23.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ucho Prezesa" z najlepszym wynikiem w historii MUX 8

"Ucho Prezesa" w Telewizji WP obejrzało średnio 280 tysięcy widzów w grupie ogólnej i 76,5 tys. w grupie komercyjnej (screen Youtube.com)

Dwa pierwsze odcinki "Ucha Prezesa" wyemitowane w niedzielę 21 stycznia obejrzało średnio 280 tysięcy widzów w grupie ogólnej i 76,5 tys. widzów w grupie komercyjnej. To najlepszy wynik oglądalności w historii Telewizji Wirtualnej Polski i ósmego multipleksu. 

Odcinki "Ucha Prezesa" dotychczas publikowane były wyłącznie w internecie na platformie Showmax oraz w serwisie YouTube.com. Telewizja WP otrzymała od Showmax wyłączne prawa telewizyjne nadawania 16 odcinków pierwszego i 14 odcinków drugiego sezonu. Umowa przewiduje także współpracę przy emisji kolejnych serii. Według danych Nielsen Audience Measurement (udostępnionych przez Telewizję WP) podczas emisji dwóch pierwszych odcinków serialu "Ucho Prezesa" w godzinach 20.00-20.21 21 stycznia Telewizja WP była liderem wśród kanałów nadających z ósmego multipleksu. W grupie ogólnej miała 1,71 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) - 1,22 proc. Na drugim miejscu znalazło się Metro - 0,35 proc. (0,48 proc. w grupie komercyjnej), na trzecim Nowa TV - 0,25 proc. (0,31 proc.), a na czwartym Zoom TV - 0,28 proc. (0,13 proc.). 

"»Ucho prezesa« jest najlepszym wynikiem w historii Telewizji WP oraz na całym MUX 8 od jego startu, oczywiście w grupie ogólnej" - podsumowuje Jagna Wiszniewska, dyrektor operacyjny Telewizji Wirtualnej Polski. - Telewizja WP nie miała do tej pory w ramówce tak mocnej pozycji, która mogłaby przyciągnąć widzów. "Ucho Prezesa" okazało się bardzo dobrym wyborem. Pozostałe kanały często zapełniają ramówki powtórkami zgranych seriali - komentuje Jakub Radziwilski, media investment manager w domu mediowym Universal McCann. - Ponadto jak widać, MUX 8 ma spory potencjał zasięgowy, do tej pory niewykorzystany - stwierdza Radziwilski.

Twórcami serialu "Ucho Prezesa" są Robert Górski i Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Średnia oglądalność poszczególnych odcinków w serwisie YouTube to około 2 mln. Najpopularniejszy z nich zyskał prawie 10 mln wyświetleń. Zgodnie z danymi Google Trends "Rok 2017 w wyszukiwarce" Ucho Prezesa było także najczęściej wyszukiwanym hasłem w kategorii seriale.

(Mackuch, 23.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo