Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Superstacja w sieciach kablowych i platformach

Emisja testowa telewizji Superstacja ruszy 1 sierpnia. Miesiąc później kanał będzie dostępny dla masowej widowni – mówi Ryszard Krajewski, szef Superstacji.

Przez pierwszy miesiąc emisja satelitarna nie będzie kodowana. Zmieni się to, gdy nadawca zakończy negocjację z platformami cyfrowymi. Właścicielami kanału są firma K&R Enterprises i producent telewizyjny Astro, który choć pracuje m.in. dla TVP, Polsatu i TVN Style, nie ma doświadczenia w zakresie tworzenia własnej telewizji. - Chcemy, aby operatorzy kablowi i platformy cyfrowe zapoznały się przez miesiąc z ofertą Superstacji – mówi Edyta Rosińska z firmy New Link, która odpowiada za dystrybucję Superstacji. - Naszym celem jest obecność w pakietach podstawowych w analogowej ofercie sieci kablowych. Wynika to z profilu kanału, który adresowany jest do masowej widowni – tłumaczy Rosińska. Kwota wyjściowa w negocjacjach z operatorami to 12 eurocentów od jednego gniazdka abonenckiego. W kolejnych latach działalności – wraz z urealnieniem kanału – kwota ta ma rosnąć do 13 eurocentów w drugim roku nadawania i 15 eurocentów trzy lata po starcie kanału.

(AG, 23.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.