eBay szuka agencji do obsługi rynków europejskich

fot.pixabay.com
Serwis aukcyjny eBay rozpoczął przegląd swojego paneuropejskiego budżetu kreatywnego.
Nowy partner kreatywny amerykańskiego koncernu ma ściśle współpracować z agencją 72andSunny, która dwa miesiące temu wygrała przetarg na obsługę jego globalnego budżetu. Zaledwie w marcu ub.r. eBay powierzył odpowiedzialność za kreację kampanii na rynki europejskie sieci VCCP. Ta ostatnia zapowiedziała, że nie będzie ubiegać się o obronę zlecenia.
Kluczowymi rynkami serwisu w tym regionie są: Wielka Brytania, Niemcy i Włochy.
(LL, 21.01.2018)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Maciej Pertkiewicz prowadzi "Dom z klimatem" na YouTube

(fot. Screen z Youtube)
Architekt Maciej Pertkiewicz, który zdobył popularność, występując na antenie Polsatu w programie "Nasz nowy dom", prowadzi kanał na YouTube - "Dom z klimatem".
Kanał "Dom z klimatem" powstał w ramach kampanii edukacyjnej "Nie trać energii" organizowanej przez firmy Danfoss, H+H, Rockwool, Velux. Ma ona na celu informowanie o zaletach budownictwa energooszczędnego. Bohaterami odcinków będą inwestorzy, którzy zdecydowali się na dom energooszczędny - będą opowiadać o swoich doświadczeniach związanych z budową i użytkowaniem takiego domu.
(IKO, 23.01.2018)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
