Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wartość reklamowa materiałów o mBanku w kontekście WOŚP sięgnęła 4,69 mln zł

Najwięcej materiałów o mBanku w kontekście WOŚP ukazało się w telewizji (fot. materiały prasowe)

W dniach 13-15 stycznia br. o działaniach mBanku jako partnerze Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ukazało się w mediach 308 informacji. Z analizy Press-Service Monitoring Mediów przygotowanej dla "Presserwisu" wynika, że łącznie ekwiwalent reklamowy tych informacji wyniósł 4,69 mln zł.

3 listopada 2017 roku Jerzy Owsiak poinformował, że nowym partnerem WOŚP, który dba o bezpieczeństwo finansowe transakcji, jest mBank. Bank obiecał podwoić wpłaty klientów na rzecz Orkiestry. Klienci mBanku wpłacili na WOŚP 6,9 mln zł, a bank przekazał na ten cel 14 mln zł.
Najwięcej, bo 170 materiałów o mBanku w kontekście WOŚP ukazało się w telewizji; 131 - w internecie, a w prasie siedem. Ekwiwalent reklamowy w telewizji wyniósł 4,32 mln zł, w internecie - 291,30 tys. zł, w prasie – 77,76 tys. zł.
- Działania dobroczynne zawsze z dużą siłą przekładają się na renomę marki. Zwiększa się sympatia konsumentów i umacnia dobra pozycja na rynku – mówi Zbigniew Lazar, prezes i założyciel Modern Corp.
Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven, podkreśla, że dobrym pomysłem mBanku był nienachalny sposób informowania o wielomilionowej wpłacie dla WOŚP. - mBank nie zrobił wokół tego kampanii promocyjnej, ale internauci wychwycili informację o przekazaniu przez bank tak dużej kwoty i zaczęli ją sobie przekazywać. Pojawiło się bardzo dużo pozytywnych reakcji. To jest kierunek, w którym będą podążać firmy myślące o budowaniu pozytywnego wizerunku za pomocą aktywności o charakterze odpowiedzialności społecznej – ocenia Tomasz Bartnik.

(JOK, 20.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Żmuda-Trzebiatowska zachęca do testowania kosmetyków Avon

Marta Żmuda-Trzebiatowska w kampanii Avon (fot. materiały prasowe)

Avon, zgodnie z nową strategią "Gwiazdy sprawdzają Avon", będzie zachęcała Polki do wypróbowania jej kosmetyków do makijażu, produktów pielęgnacyjnych oraz zapachów tworzonych przez znanych perfumiarzy.

Do obecnej ambasadorki marki Małgorzaty Kożuchowskiej dołącza Marta Żmuda-Trzebiatowska - aktorka współpracuje z Avon przy promocji nowej szminki. Kolejne odsłony kampanii będą pojawiały się wraz z kolejnymi katalogami kosmetyków, w każdym z nich pojawi się nowa gwiazda.

W pierwszej odsłonie nowej strategii firma zaplanowała kampanię PR, digital oraz działania skierowane bezpośrednio do konsumentów.

(AMS, 21.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo