"MetroAukcja" nową loterią "Metra"
23.06.2006, 09:25
Dziś rusza nowa loteria promocyjna bezpłatnego dziennika "Metro" (Agora SA) pod nazwą "MetroAukcja".
Zwycięzcami ”MetroAukcji”, która potrwa do 2 lipca, zostaną osoby, które złożą najniższą ofertę cenową za licytowany przedmiot. Loteria składać się będzie z sześciu tur. W każdej z nich prowadzone będą równolegle trzy aukcje. Pod młotek w licytacjach pójdą m.in. telewizory plazmowe, laptopy, kamery cyfrowe, iPody, a także żelazka i roboty kuchenne. Dodatkowo, we wszystkich turach, wśród uczestników loterii wylosowane zostaną nagrody pieniężne. Loterii towarzyszyć będzie kampania reklamowa obejmująca portal Gazeta.pl, ”Gazetę Wyborczą”, komunikator Gadu-Gadu, stacje radiowe Agory (Złote Przeboje i TOK FM), plakaty na kamizelkach i wózkach kolporterów ”Metra”. Rozpowszechnianie bezpłatne ogółem ”Metra” w kwietniu tego roku wyniosło 541 389 egz. (ZKDP).(SK, 23.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










