Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Vogue" zadebiutuje 14 lutego. W ciągu roku ukaże się jedenaście wydań

Cena w prenumeracie za trzy numery "Vogue" wynosi 35 zł (screen ze Sklep.Vogue.pl)

Polska edycja "Vogue" zadebiutuje 14 lutego 2018 roku - informuje wydawnictwo Visteria. Potwierdziły się informacje "Presserwisu", że magazyn będzie kosztował 16,90 zł. Można zamówić go w ramach przedsprzedaży na stronie Vogue.pl. Kupione w ten sposób pismo trafi do czytelników w dniu premiery.

W ciągu roku ukazywać się ma jedenaście wydań "Vogue"; numer lipcowo-sierpniowy będzie podwójny. Cena egzemplarzowa to 16,90 zł, a nakład pierwszych numerów wyniesie 160 tys. egzemplarzy.

Wraz z pojawieniem się magazynu na rynku wystartuje także serwis Vogue.pl. Od 18 stycznia do 5 lutego br. - lub do wyczerpania się egzemplarzy - na stronie Sklep.Vogue.pl trwa limitowana przedsprzedaż pisma. Pierwszego dnia po godzinie 15 złożonych było już kilkaset zamówień.

Gazeta dostępna będzie także w prenumeracie: za trzy numery zapłacić trzeba 35 zł (92 zł w prenumeracie zagranicznej), rocznej - 125 zł (334 zł), dwuletniej - 245 zł (663 zł).

"Pojawienie się naszego magazynu to świadoma decyzja biznesowa, która naturalnie wpisuje się w dynamiczny rozwój rynku dóbr luksusowych" - komentuje Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa Visteria, odpowiadającego za polską edycję "Vogue".

Pierwszy numer polskiej edycji "Vogue" został przygotowany przez kilkunastoosobowy zespół z redaktorem naczelnym Filipem Niedenthalem na czele. Zastępcą redaktora naczelnego jest Joanna Lorynowicz, a w roli ambasadorki tytułu występuje Małgosia Bela. Funkcję dyrektora artystycznego pełni Łukasz Aksamit.

"Vogue" jest podzielony na działy, którymi kierują: Daniela Agnelli (moda), Anda Rottenberg (kultura), Hanna Rydlewska (reportaż i Vogue.pl) oraz Katarzyna Straszewicz (uroda). Łukasz Modelski sprawuje funkcję konsultanta do spraw wydawniczych, stanowisko dyrektora biura reklamy objęła Monika Wdowiak, Szymon Machnikowski kieruje zaś działaniami promocyjnymi w roli dyrektora marketingu i PR.
W mediach społecznościowych - na Instagramie i Facebooku - ruszyły już profile miesięcznika "Vogue" - Vogue Polska.

(JOK, 19.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.