Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Herbapol-Lublin SA przedłuża współpracę z agencją Big Picture

(fot. pixabay.com)

Herbapol-Lublin SA, producent herbaty ziołowej, syropów owocowych i dżemów,  zdecydował się przedłużyć o rok umowę z Big Picture.

Agencja odpowiada za budowanie i realizację strategii działań w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami i influencerami, oraz za komunikację korporacyjną.

(AMS, 18.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora po 10 latach kończy współpracę z agencją Bardzo

(fot. Screen z Youtube)

Agora  kończy współpracę z agencją reklamową Bardzo w zakresie obsługi "Gazety Wyborczej" - umowa wygasa z końcem stycznia i nie będzie już przedłużana. Firmy współpracowały ze sobą przez dziesięć lat.

Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze, potwierdza, że stała współpraca z agencją Bardzo została zakończona, ale dodała, że Agora nie wyklucza dalszej współpracy na zasadach projektowych. - Nie planujemy w tej chwili rozpisania przetargu na wybór nowej agencji - dodała Graboś.

Współpraca została nawiązana w 2008 roku, partnerem Agory początkowo była agencja Jasieński/Stadnicki (która potem zmieniła nazwę na JiS, i finalnie - na Bardzo, jej jedynym właścicielem jest Hubert Stadnicki). Bardzo odpowiadała za kompleksową obsługę ATL "Gazety Wyborczej".

(AMS, 19.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo