Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg na obsługę digital marki Rockstar

Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg PepsiCo na obsługę budżetu digital marki Rockstar.

Umowa została podpisana na rok. Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. opracowaniem i implementacją strategii komunikacyjnej i mediowej marki Rockstar w digitalu, obsługą kanałów social media i realizacją akcji reklamowych oraz aktywacji digitalowych.

Komunikacja będzie rozwijaniem niedawno wprowadzonego przez markę Rockstar formatu międzynarodowego „Party like a Rockstar“. Do zadań agencji należeć będzie też tworzenie kreacji statycznych i wideo.

(AMS, 18.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.