Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawnictwo Egmont zmienia tytuł magazynu "Pimpek" na "Pets"

(fot. Wydawnictwo Egmont Polska)

Dwumiesięcznik "Pimpek" Wydawnictwa Egmont Polska zmienia tytuł na "Pets". Magazyn w nowej odsłonie do kiosków trafi w czwartek 18 stycznia.

W gazecie adresowanej do dziewczynek powyżej szóstego roku życia, znalazły się ciekawostki o zwierzętach oraz wskazówki dotyczące ich pielęgnacji. W każdym wydaniu publikowane są także zdjęcia czytelniczek, które opiekują się swoimi zwierzętami.

Relaunch magazynu, którego redaktor naczelną jest Joanna Szabunio, wsparty jest kampanią reklamową w kanałach: Polsat, TVP ABC, Nickelodeon, MiniMini+ i Disney Channel. Wydawca na promocję gazety wykorzysta także powierzchnię w mediach własnych.

Ostatni numer "Pimpka" (6/2017) kosztował 8,99 zł i liczył 32 strony. "Pets" wyceniono na 9,99, liczba stron pozostaje bez zmian.

(17.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.