Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edyta Frąckowiak została dyrektor operacyjną agencji Semahead

(fot. semahead.pl)

Edyta Frąckowiak objęła stanowisko dyrektora operacyjnego należącej do Interii agencji Semahead.

Frąckowiak odpowiada za finanse agencji, ma również usprawniać procesy w organizacji. W strukturach firmy podlega bezpośrednio Konradowi Błazenkowi, dyrektorowi zarządzającemu Semahead.

Nowa dyrektor operacyjna pracuje w Grupie Interia.pl od ponad sześciu lat. Dotychczas zajmowała się rozwojem segmentu sprzedaży dla sektora e-commerce, była kierowniczką projektu oraz właścicielem produktu, pracowała nad rozwojem i monetyzacją wspierających sprzedaż produktów technologicznych oraz międzynarodowych serwisów z portfolio Bauer Media Group. Wcześniej zawodowo związana była z Grupą Novem, odpowiadała za planowanie strategii działań performance.

Semahead jest agencją Grupy Interia.pl specjalizującą się w marketingu internetowym.

(AMS, 17.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakub Ćwikliński event directorem w El Padre

Jakub Ćwikliński ma ponadsiedmioletnie doświadczenie w branży (fot. materiały prasowe)

Jakub Ćwikliński, dotychczasowy senior event manager w agencji El Padre, objął nowo utworzone stanowisko event directora. Na stanowisko senior event managera awansowała Agnieszka Pacewicz.

Ćwikliński ma ponadsiedmioletnie doświadczenie w branży. Karierę rozpoczynał w agencji Rival Group, po czym na początku 2014 roku dołączył do El Padre. Realizował projekty dla takich klientów, jak: PKN Orlen, Polska Grupa Energetyczna, Narodowe Centrum Kultury, Peugeot Polska, Nationale Nederlanden, Granaria, Certina.

Agnieszka Pacewicz przed dołączeniem do El Padre w 2016 roku pracowała w agencji House of Events. Odpowiadała za kontakty z klientami i kompleksową realizację eventów m.in. dla PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Rossmanna, BBC, Deloitte, GK PGE.

(AMS, 18.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY