Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport zapowiada 900 godzin relacji na żywo z Pjongczangu

(fot. pixabay.com)

Tysiąc osób będzie pracowało przy relacjach dla wszystkich platform Eurosportu z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018. W sumie pokazanych zostanie 900 godzin transmisji. Część materiałów lifestylowych przygotuje żona Kamila Stocha - Ewa Bilan-Stoch. 

Eurosport jest wyłącznym partnerem telewizyjnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego, ma także pełne prawa do transmisji igrzysk w telewizji płatnej, w strefach kibica i poprzez swoje platformy cyfrowe. Jak informuje Agnieszka Jurkiewicz, corporate communications manager Discovery Polska, kilkudziesięcioosobowy zespół wyprodukuje prawie 4 tys. godzin relacji, w tym 900 godzin na żywo, dostępnych na kanałach Eurosportu oraz w Eurosport Player. 

Po raz pierwszy w historii Eurosport 1 będzie miał charakter lokalny. Zaprezentowane w nim zostaną wszystkie starty Polaków. Znajdą się tam też krótkie formaty "Sports Explainers", w których eksperci mówić będą o poszczególnych dyscyplinach sportu. Do udziału zaproszono m.in. Tomasza Sikorę, polskiego biatlonistę, trzykrotnego medalistę mistrzostw świata i skoczka narciarskiego Jakuba Kota. Ponadto fotografka i menedżerka Ewa Bilan-Stoch (prywatnie żona Kamila Stocha) przygotuje materiały lifestyle na temat samych igrzysk, jak i życia w Korei Południowej. Telewizja zaprezentuje też analizy i komentarze międzynarodowych ekspertów Eurosportu, takich jak Sven Hannawald, Martin Schmitt i Bode Miller.

Podczas igrzysk Eurosport będzie produkował także materiały wideo na potrzeby strony Eurosport.interia.pl oraz aplikacji mobilnej Eurosportu. Treści dostarczy reporter Łukasz Przybyłowicz. Specjalnie na potrzeby relacji z Pjongczang 2018 powstało studio e-cube augmented reality, w całości zbudowane z ekranów LED-owych i wykorzystujące technologię rozszerzonej rzeczywistości. Jednocześnie, na podstawie umowy ze Snapchatem, na tej platformie publikowane będą materiały Eurosportu dotyczące poszczególnych dyscyplin, m.in. krótkie reportaże i relacje z zawodów, rozmowy z zawodnikami, ekspertami oraz trenerami.

(Mackuch, 16.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Centrum Monitoringu SDP protestuje w sprawie zwolnienia Doroty Roman z TVP

(fot. Archiwum Press)

Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich wyraża stanowczy protest wobec odsunięcia od pracy w "Magazynie Ekspresu Reporterów"  TVP dziennikarki Doroty Roman, która od 17 lat była jego współautorką, a ostatnio także szefową tego zespołu. 

"Dziennikarskie osiągnięcia i doświadczenie p. red. Doroty Roman są bardzo duże, ale jej losy zawodowe są przykładem patologicznego traktowania dziennikarzy przez telewizję publiczną od wielu lat. Red. Dorota Roman związana jest z TVP od 1992 r., pełniła w tej instytucji szereg odpowiedzialnych funkcji także wtedy, gdy została zwolniona z pracy etatowej i mogła ją kontynuować tylko za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej ze wszystkimi negatywnymi dla pracownika konsekwencjami tego faktu" - czytamy w oświadczeniu CMWP SDP, podpisanym przez jego dyrektor Jolantę Hajdasz.

Twierdzi ona, że wykorzystując uprzywilejowaną pozycję pracodawcy wobec tak zatrudnionego dziennikarza, TVP pozbawia go pracy bez żadnego socjalnego zabezpieczenia i bez próby racjonalnego uzasadnienia tego działania. "Jest to szczególnie bulwersujące w sytuacji, gdy oceny kierowanego przez nią programu są bardzo wysokie, zarówno merytoryczna (wyrażona w ilości ogólnopolskich nagród dziennikarskich dla Magazynu Ekspresu Reporterów), jak i komercyjna (wyniki oglądalności Magazynu Ekspresu Reporterów)" - napisała w oświadczeniu dyrektor CMWP SDP.

(PM, 16.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo