Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamodawcy zapłacili 5,4 mld dol. za promocję przy Super Bowl

(fot. pixabay.com)

Sprzedaż reklam podczas wszystkich 52 edycji Super Bowl (włączając tegoroczną) wygenerowała przychody rzędu 5,4 mld dol.

Jak wynika z wyliczeń Kantar Media i Ad Age Datacenter, podczas pierwszej edycji finałowego meczu futbolowej ligi NFL w 1967 roku na sprzedaży czasu reklamowego zarobiono 2 mln dol., a podczas meczu, który zostanie rozegrany w br., wpływy wyniosą 419 mln dol. Analitycy wskazali również, że w 51 lat temu za 30-sekundowy spot reklamodawcy płacili 40 tys. dol., a w br. - 5 mln dol.

W br. mecz Super Bowl odbędzie się 4 lutego.

(LL, 15.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Lewandowska ambasadorką marki Kinga Pienińska

Wizerunek Anny Lewandowskiej znajdzie się na opakowaniach wody Kinga Pienińska (fot. materiały prasowe)

Trenerka fitness Anna Lewandowska została ambasadorką marki Kinga Pienińska, producenta wody.

Współpraca z marką obejmuje udział w kampanii telewizyjnej, działania PR i inne formy aktywności związane z promocją zdrowego stylu życia. Wizerunek Lewandowskiej znajdzie się m.in. na opakowaniach produktów. Współpraca ma charakter długofalowy. "Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania" - informuje Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska.

(IKO, 16.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo