Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niezależna agencja zdobyła budżet JC Penney

(fot. pixabay.com)

Amerykańska sieć handlowa JC Penney zdecydowała, że jej nową agencją reklamową będzie nowojorska Badger & Winters.

Nowa agencja przejmie obsługę JC Penney od drugiego kwartału br. Od 2015 roku za kreację kampanii reklamowych JC Penney odpowiadała agencja McGarryBowen. Szacuje się, że roczne wydatki reklamowe sieci to 500 mln dol.

(LL, 12.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nagradzana copywriter przeszła do J. Walter Thompson Poland

Adriana Hochmańska jest copywriterem w J. Walter Thompson (fot. materiały prasowe)

Adriana Hochmańska dołączyła do kreacji w J. Walter Thompson Poland.

Hochmańska pracę zaczynała w IS/Saatchi & Saatchi, a ostatnie dwa lata spędziła w Grandes Kochonos Digital. Ma na koncie sukcesy w konkursach dla młodych kreatywnych - m.in. zwycięstwo w YC Cannes (Digital).

(AMS, 14.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY