Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niezależna agencja zdobyła budżet JC Penney

(fot. pixabay.com)

Amerykańska sieć handlowa JC Penney zdecydowała, że jej nową agencją reklamową będzie nowojorska Badger & Winters.

Nowa agencja przejmie obsługę JC Penney od drugiego kwartału br. Od 2015 roku za kreację kampanii reklamowych JC Penney odpowiadała agencja McGarryBowen. Szacuje się, że roczne wydatki reklamowe sieci to 500 mln dol.

(LL, 12.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.