Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKP Intercity w zamkniętym przetargu wybiera agencję do kampanii ATL

(fot. pixabay.com)

PKP Intercity wybiera w przetargu reklamowym agencję do kreatywnej obsługi ATL.

Przetarg ma charakter zamknięty. Zaproszono do niego pięć agencji: BBDO, GPD, Ogilvy & Mather, Publicis i PZL. Jego rozstrzygnięcie ma nastąpić jeszcze w styczniu br.  Dotyczy przygotowania dla przewoźnika strategii komunikacji i kampanii ATL.

Firma PKP Intercity zakończyła we wrześniu 2016 roku współpracę z PZL i od tamtej pory nie jest obsługiwana przez żadną agencję reklamową.

PKP Intercity wybiera już w przetargach otwartych agencję digital i dom mediowy.

(AMS, 11.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.