TVP ABC liderem kanałów dla dzieci w 2017 roku
(screen z YouTube.com)
Wśród kanałów dla dzieci w 2017 roku na pozycji lidera umocnił się naziemny TVP ABC.
TVP ABC (Telewizja Polska) osiągnął 1,18 proc. udziału w rynku wobec 0,92 proc. w 2016 roku. Wicelider - Nickelodeon (Viacom International Media Networks) - zmniejszył rok do roku udział z 0,76 proc. do 0,71 proc. Na trzecią pozycję, wyprzedzając Disney Junior, awansował Nick Jr (Viacom International Media Networks), który zwiększył udział z 0,41 proc. do 0,49 proc. Disney Junior (The Walt Disney Company) zanotował spadek z 0,48 proc. do 0,4 proc.
Rok do roku wyniki poprawiły: MiniMini+ (NC+) - z 0,38 proc. do 0,39 proc., Nickelodeon HD (Viacom International Media Networks) - z 0,19 proc. do 0,24 proc. i TeleToon+ (NC+) - z 0,08 proc. do 0,09 proc.
Spadki odnotowały: Cartoon Network (Turner Broadcasting System) - z 0,45 proc. do 0,38 proc., Disney Channel (The Walt Disney Company) - z 0,27 proc. do 0,19 proc., Disney XD (The Walt Disney Company) - z 0,22 proc. do 0,15 proc., Boomerang (Turner Broadcasting System) - z 0,19 proc. do 0,15 proc., Cbeebies (BBC Worldwide) - z 0,16 proc. do 0,13 proc., Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) - z 0,2 proc. do 0,13 proc. Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 06.01.2018)